Gå til innhold

Burde jeg velge boligstyling ved salg av leilighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som valgte å bruke boligstyling. Var det verdt det? Ville du brukt det igjen? 

Anonymkode: 66b04...cf2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke verdt det. Det kom kun en på visning og vi fikk under takst.

Anonymkode: 4de14...bc2

Skrevet

Jeg syntes det var verdt det, hadde delstyling og bildene ble fantastiske + den ble solgt over prisant etter første visning

Skrevet

Hadde delstyling, fikk da en gjennomført og moderne stil. Bildene ble kjempefine, samme ble visning. Hadde ikke fått det så fint selv.

AnonymBruker
Skrevet

Er nok veldig avhengig av hvor du bor, hva du skal selge og hvordan du har det i leiligheten. Vi er i tvil om vi kommer til å bruke det her, kommer an på om vi vil leie møbler eller ikke.

Kommer an på hva og hvor vi kjøper også. 

Anonymkode: 2fab6...466

AnonymBruker
Skrevet

Nope, kostet 1800 kr og hun var inne i leiligheten, ga noen generelle generiske tips som var åpenbare som "jeg ser at dere maler lister. Ja det er greit å ha gjort til bildene"... Det eneste hun tipset om som jeg ikke hadde tenkt over var p fjerne dusjforheng og ledninger under panelovner. Ellers var alt "fint og flott" Hun tok ikke engang av seg jakka inne, for hun ble såvidt i 10 min. Latterlig, skal aldri bruke penger på noe slikt igjen. 

Anonymkode: cbafb...98e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en stylist innom "på kjøpet" sist jeg solgte (hadde verdens dyreste megler da, så man betaler jo for det som er gratis også..).

Ikke verdt det for min del, hun kom ikke med noe nytt. Når det er sagt så er jeg god på styling/interiør selv, jeg har en interesse for det og har solgt flere boliger.

Så om det er verdt det kommer jo veldig an på om man selv har peiling. Det er jo ikke akkurat rakettforskning, som oftest handler det mest om å fjerne ting. Meglere er også ofte nøyaktig like gode på å gi råd her, de kan gamet. Men styling har jo definitivt noe for seg altså, man skal ikke kimse av det. 

Anonymkode: 6fd15...fdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (23 timer siden):

Jeg syntes det var verdt det, hadde delstyling og bildene ble fantastiske + den ble solgt over prisant etter første visning

Samme her.

Anonymkode: c109d...de7

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...