Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfart å måtte settes igang før termin pga stor baby?

Hvor mye større var babyen eksimert?

Her er den beregnet å bli over 5 kg på termin dato 

Anonymkode: d9067...ea4

Videoannonse
Annonse
Gjest Chroma
Skrevet

Ble satt igang, blant annet pga stor baby. 16 dager før termin og baby var 4,5 kg da. 

Skrevet

Jeg ble det for 10 år siden. Jeg var veldig stor og hadde svangerskapsdiabetes. Babyen veide 3750 men på kontrollen trodde de at Babyen veide over 4, de tok feil 

AnonymBruker
Skrevet

Lå dere utenfor det fargete feltet over linjen på symfysemålet? Har selv en stor baby i magen. I uke 33 fikk jeg beskjed om at den var 2,5 kilo. Skal på vektkontroll i uke 37. Det er om to uker.. 

Anonymkode: c6861...c7e

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Lå dere utenfor det fargete feltet over linjen på symfysemålet? Har selv en stor baby i magen. I uke 33 fikk jeg beskjed om at den var 2,5 kilo. Skal på vektkontroll i uke 37. Det er om to uker.. 

Nei ble oppdaget på ultralyd uke 29.. her lå den på 2.5 kg i uke 29. Symfusemål er normal

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble satt i gang 38 + 4. Baby var da estimert til å være 3,9 kg på det tidspunktet. 

Anonymkode: 817db...b02

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20221214-133829_Messenger.thumb.jpg.633c3e1f322cd9a63c59f3dc82bf6293.jpg

Mitt symfysemål så sånn ut da de valgte å ikke sette i gang. Hun ble født 2 uker før termin og veide 4400g. Hadde høyst sannsynlig nærmet seg 5 kg til termin.

Det gikk veldig fint da, men hun var ikke lengre enn 50 cm så hun var en skikkelig plugg 😄

Anonymkode: 237c2...fc8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Screenshot_20221214-133829_Messenger.thumb.jpg.633c3e1f322cd9a63c59f3dc82bf6293.jpg

Mitt symfysemål så sånn ut da de valgte å ikke sette i gang. Hun ble født 2 uker før termin og veide 4400g. Hadde høyst sannsynlig nærmet seg 5 kg til termin.

Det gikk veldig fint da, men hun var ikke lengre enn 50 cm så hun var en skikkelig plugg 😄

Fikk du ikke ultralyd kontroll?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk du ikke ultralyd kontroll?

Joda, og ble sendt rett ned på sykehuset etter den målingen der og de valgte å ikke sette meg i gang. Estimerte henne til 4,2 kg til termin og var fornøyde med det. Kan forstå feilmålingen mtp at hun hverken var lang eller stor rundt hodet, hun var ca akkurat gjennomsnittlig der. Bare veldig tjukk og god 🙃💕

Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...