AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 På torsdag gikk jeg på en skikkelig smell. Var på en innflytningsfest hos min kusine og drakk for første gang på over et år og ble servert noe som må ha vært hjemmebrent. Tok 2 shotter av denne før jeg kjente at noe ikke stemte, ble gradvis fullere og fullere og jeg husker ingenting fra resten av kvelden, utenom at jeg våknet og hadde kastet opp over alt. Jeg skammer meg fælt over at jeg tok imot drikken når jeg ikke visste hva det var, så vil ikke høre noen kommenterer om hvor dum jeg er - fordi jeg vet det.. ekstremt dum. Skulle hatt mensen for noen dager siden men da den ikke kom så tok jeg en test nå, og fant ut at jeg er ca 4uker og 4 dager gravid. Jeg går på p-piller. Jeg er helt knust, er det en mulighet for at babyen klarer seg uten å bli skadet av dette? Har dere noen lignende erfaringer? Jeg drikker sjelden, som sagt var dette første festen på over et år. Typisk at jeg ikke skulle finne ut av graviditeten før.. ønsker bare saklige kommentarer da dette er veldig sårt for meg, og jeg har allerede kjeftet på megselv såpass mye at jeg trenger ikke at andre skal gjøre det også. Anonymkode: cc1e4...d87
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Ja, det er mer sannsynlig enn ikke at det vil gå bra. Anonymkode: 246cb...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Jeg har en venninne som ikke visste at hun var gravid før ganske langt ut i svangerskapet. Hun hadde vært på reiser, fester osv. Barnet er idag 12 år og det har gått helt fint. Anonymkode: 70a0d...836 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 man kan spontanobotere eller man kan få en unge med skader men når du velger og drikke npr du vet at du er gravid bør du kanskje ikke ha unger heller Anonymkode: 67920...c57 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har en venninne som ikke visste at hun var gravid før ganske langt ut i svangerskapet. Hun hadde vært på reiser, fester osv. Barnet er idag 12 år og det har gått helt fint. Anonymkode: 70a0d...836 Og andre har igjen tatt et eller to glass og det har gått galt. Anonymkode: 620c2...63c
Topsi Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 Barnet utvikler ikke fas av en fyllekule, når det er sagt så er jo alkohol under svangerskap aldri bra. Men noen katastrofe er det trolig ikke 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 Morkaka er ikke i funksjon før uke 10. Dette går bra TS. Anonymkode: defe4...97e 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #8 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): man kan spontanobotere eller man kan få en unge med skader men når du velger og drikke npr du vet at du er gravid bør du kanskje ikke ha unger heller Anonymkode: 67920...c57 Skal man kommentere, så bør man lese teksten først. Hele teksten.. Anonymkode: 35fff...b9c 16
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): man kan spontanobotere eller man kan få en unge med skader men når du velger og drikke npr du vet at du er gravid bør du kanskje ikke ha unger heller Anonymkode: 67920...c57 Jeg valgte så absolutt ikke å drikke når jeg visste at jeg var gravid, og ville så klart ikke gjort det. Kanskje jeg var uklar men jeg fant ut av graviditeten i dag, festen var på torsdag 😕 gikk også på p-piller så hadde ingen mistanke om at jeg kunne være gravid i det heletatt Anonymkode: cc1e4...d87 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): man kan spontanobotere eller man kan få en unge med skader men når du velger og drikke npr du vet at du er gravid bør du kanskje ikke ha unger heller Anonymkode: 67920...c57 Her er det vondt i vilja eller null leseforståelse ute å går. Anonymkode: fde9f...221 13
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 Det går nok helt fint. Anonymkode: 01ba6...54c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 Tusen takk for alle de andre kommentarene! Fikk endelig tørket tårene og pustet litt med magen❤️ Anonymkode: cc1e4...d87 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 Jeg drakk også dagen før positiv test (uke 4). Gikk bra likevel Anonymkode: 087f9...16e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #14 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): På torsdag gikk jeg på en skikkelig smell. Var på en innflytningsfest hos min kusine og drakk for første gang på over et år og ble servert noe som må ha vært hjemmebrent. Tok 2 shotter av denne før jeg kjente at noe ikke stemte, ble gradvis fullere og fullere og jeg husker ingenting fra resten av kvelden, utenom at jeg våknet og hadde kastet opp over alt. Jeg skammer meg fælt over at jeg tok imot drikken når jeg ikke visste hva det var, så vil ikke høre noen kommenterer om hvor dum jeg er - fordi jeg vet det.. ekstremt dum. Skulle hatt mensen for noen dager siden men da den ikke kom så tok jeg en test nå, og fant ut at jeg er ca 4uker og 4 dager gravid. Jeg går på p-piller. Jeg er helt knust, er det en mulighet for at babyen klarer seg uten å bli skadet av dette? Har dere noen lignende erfaringer? Jeg drikker sjelden, som sagt var dette første festen på over et år. Typisk at jeg ikke skulle finne ut av graviditeten før.. ønsker bare saklige kommentarer da dette er veldig sårt for meg, og jeg har allerede kjeftet på megselv såpass mye at jeg trenger ikke at andre skal gjøre det også. Anonymkode: cc1e4...d87 Jeg drakk begge gangene, før jeg visste at jeg var gravid. Begge har klart seg fint på skolen. Ingen problemer. Det er ikke anbefalt så klart, men ikke npen grunn til abort heller. Kos deg med baby ❤️ Anonymkode: 84b72...79f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #15 Skrevet 11. juni 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: man kan spontanobotere eller man kan få en unge med skader men når du velger og drikke npr du vet at du er gravid bør du kanskje ikke ha unger heller Anonymkode: 67920...c57 Du kan jo tydeligvis ikke lese! Anonymkode: 70a0d...836 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #16 Skrevet 11. juni 2023 "Drink til its Pink" sies det. Jeg leste tidligere en lege sa at de 4 første ukene kunne man ikke skade fosteret (celleklumpen). Dette fordi celleklumpen har sin egen plommesekk og er ikke koblet til deg for næring enda. Dette går fint ❤️ Sørg for å få i deg folat og jod, og masse frukt, bær og grønnsaker, så gir du en god start til den lille. Anonymkode: 13b36...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #17 Skrevet 12. juni 2023 Jeg drakk masse i fjor sommer. Etter ferien fant jeg ut at jeg var gravid. Har en helt frisk datter nå 😊 Anonymkode: f9010...744
Yodas Skrevet 12. juni 2023 #18 Skrevet 12. juni 2023 Vi er nok mange som har tatt en fest før vi visste at vi var gravide, og det har gått fint.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #19 Skrevet 20. september 2023 Hvordan gikk det,valgte du å beholde ts? Anonymkode: fb044...dc7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #20 Skrevet 20. september 2023 Det går nok helt fint 😊 Anonymkode: b319f...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå