AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Hei! Er gravid i uke 6 og føler meg så utrolig hormonell og irritabel😩 Stakkars mannen min.. Jeg var veldig grei første svangerskap, men nå koker det for den minste ting.. flere som har opplevd dette?🤯 Anonymkode: 7fdb0...c5a
Stekespade Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Jeg har det likt, er i uke 17. Første svangerskap merket jeg lite av hormonene, denne gangen føler jeg meg som en bombe. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Jeg også! Er i uke 35, og for meg har det gått litt opp og ned, men mye mer humørsyk enn med førstemann. Første er gutt, og venter jente nå, så vet ikke om det har noe å si 😂 Anonymkode: 865f6...efa 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Jeg tror at det har noe med at man har et barn fra før. Det er mindre rom for å slappe av og hente seg inn pga. må stille opp for førsten, så da blir overskuddet lite/ikke-eksisterende og lunta kortere. Anonymkode: 449a4...b37 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 TS her! Godt å høre jeg ikke er alene om det😂 Tror også at det kanskje har noe med overskudd å gjøre.. Forrige svangerskap sov jeg på sofaen etter jobb, og det har jeg verken sjangs eller lyst til nå, vil heller tilbringe tid med første barnet🥰 men redd det blir lange måneder når jeg leser trøttheten henger fortsatt i andre og tredje trimester🙈 Anonymkode: 7fdb0...c5a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 Tror ikke det var så ille i svangerskapet, men har fått skikkelig pms etter andremann - noe som er svært uvant for meg da jeg aldri har hatt det før. Anonymkode: e345b...da0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Humøret var greit med nr 1. Hadde lite humørsvingninger. Ikke noe spesielt merkbart iallefall. Med nr 2 så blir jeg lettere sint og trist. Tror det kan ha noe med at jeg får mindre søvn, og mindre tid til å slappe av. Anonymkode: 66523...cd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå