Gå til innhold

Vil denne shortsen virke forstørrende, eller flatterende hvis man har pæreformet figur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal sy shorts til sommeren og er på jakt etter et mønster for noen som har brede hofter, rumpe og litt mage rett rundt hoftene men er smal rett ved og over midjen og overkroppen ( pæreformet figur) 

Vil denne shortsen være flatterende? På en måte skjuler den magen og lårene siden den er litt baggy, samtidig som løse klær jo kan virke visuelt forstørrende. Klarer ikke å bestemme meg. Hva synes dere? Tar ellers imot tips til mønster på shorts som passer for oss med pæreform. 

Screenshot_20230611-182424.png

Anonymkode: f6f27...da2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legger ved enda et bilde: 

Screenshot_20230611-183220.png

Skrevet

Jeg er pære og i tillegg lav, har flere ganger kjøpt shorts i den fasongen fordi de ser så fine ut, men de har gått i retur, ser grusomt ut på meg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
solsolsol skrev (2 minutter siden):

Jeg er pære og i tillegg lav, har flere ganger kjøpt shorts i den fasongen fordi de ser så fine ut, men de har gått i retur, ser grusomt ut på meg.

Takk for innspill 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Vil være fin om du har lange ben. 

Anonymkode: eea2c...ed0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil være fin om du har lange ben. 

Anonymkode: eea2c...ed0

Jeg er 170cm, så jeg er på gjennomsnittet og ikke petite, så beina er kanskje ikke helt Claudia Schiffer 😅, men en helt grei lengde,ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Fin.

Anonymkode: 09ce7...d0e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel er du pæreform men slim, eller overvektig? Kommer jo litt an på det igså.

Anonymkode: 56e98...36b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til og med hun på bildet så jo ut som en pære i den der

Anonymkode: f89dc...378

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til og med hun på bildet så jo ut som en pære i den der

Ja det er det jeg var litt redd for 😬

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en lett blanding av pære og timeglass - smal midje, brede hofter og store pupper, men enda større rumpe og lår. Jeg ser større ut i sånne i hvert fall. Selv om det er behagelig å skjule rumpe og lår av og til så forstørrer det bare 😕

Anonymkode: ee20e...8f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel er du pæreform men slim, eller overvektig? Kommer jo litt an på det igså.

Anonymkode: 56e98...36b

Litt over idealvekt, men ikke påfallende, altså veldig stor 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er det jeg var litt redd for 😬

Men har det noe å si da? Trenger du å skjule kroppen? Gå i det du synes er fint?

• Liker 3
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en lett blanding av pære og timeglass - smal midje, brede hofter og store pupper, men enda større rumpe og lår. Jeg ser større ut i sånne i hvert fall. Selv om det er behagelig å skjule rumpe og lår av og til så forstørrer det bare 😕

Men da har du jo en nydelig kropp!..Hvorfor denne trangen til å skjule kvinneligheten da..?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er min figur også. Selv om jeg har lagt på meg er midjen og overkroppen smalere og rumpa stor 😆, men jeg har ikke stor pupper. I wish, men nei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men har det noe å si da? Trenger du å skjule kroppen? Gå i det du synes er fint?

Ja for da kommer sikkert moren min til å spørre om jeg har lagt på meg. Det gjør hun alltid hvis jeg ser større ut 😐 og så blir jeg så satt ut at jeg ikke aner hva jeg skal si 

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja for da kommer sikkert moren min til å spørre om jeg har lagt på meg. Det gjør hun alltid hvis jeg ser større ut 😐 og så blir jeg så satt ut at jeg ikke aner hva jeg skal si 

😂😂...Mødre huffameg.🙈..

En perfekt kvinnekropp ser sånn ut, synes dere vanlige kvinner burde slutte å skjule at dere er deilige nå..

IMG_20230611_192318.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Automagisk skrev (38 minutter siden):

Men da har du jo en nydelig kropp!..Hvorfor denne trangen til å skjule kvinneligheten da..?

Jeg vil se tynnest mulig ut, er vel ganske vanlig for kvinner det. Og jeg avskyr virkelig de lårene 🙈 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den. Ville nok droppet lommene utenpå. Kan jo ha rettere bein også, det er enkelt å sy inn 

Anonymkode: 1e17a...4ec

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Automagisk said:

😂😂...Mødre huffameg.🙈..

En perfekt kvinnekropp ser sånn ut, synes dere vanlige kvinner burde slutte å skjule at dere er deilige nå..

IMG_20230611_192318.jpg

Fint for deg at du sitter med fasiten da. Vi er minst like mange kvinner som ikke ser i nærheten av sånn ut.

Anonymkode: 41e25...ef6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...