Gå til innhold

Menn som napper bryn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser noen menn har nappet sine bryn, men skikkelig overnappet de. Halve brynene er borte, altså 2 menn jeg datet. Hadde nappet bryn. Hva er greia? Ser ikke fint ut. Så bilder av han ene da han var yngre, hadde litt mørke og fine bryn. Og nå veldig lyse bryn og ser ikke fint ut. Han har mørkt hår og.

Anonymkode: afc43...ef2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli for mye nappet ja hos begge kjønn. Men jeg foretrekker en mann som steller bryn og napper buskene enn å ha masse viltvoksende hår i alle retninger 

Anonymkode: dba6a...481

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Steller de fleste menn brynene sine? Og bruker menn ansiktsrens og fuktighetskrem i ansiktet? Aldri tenkt på 🙈 

Anonymkode: 70ea0...4d8

Gjest paprikaskrue
Skrevet

Jeg gjør det på salong slik at det blir pent og ikke overnappet. Bruker stort sett mascara og eyeliner og da er det finere med stelte bryn.

AnonymBruker
Skrevet

Øyenbrynshår som vokser i alle retninger er virkelig ikke fint, da foretrekker jeg lett nappede. Samme med nesehår og ørehår som en del menn har en del av. Det er ingen grunn til å se ut som en huleboer 

Anonymkode: c538e...ead

AnonymBruker
Skrevet
paprikaskrue skrev (29 minutter siden):

Jeg gjør det på salong slik at det blir pent og ikke overnappet. Bruker stort sett mascara og eyeliner og da er det finere med stelte bryn.

Er du mann eller dame? 

Gjest paprikaskrue
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du mann eller dame? 

Mann

AnonymBruker
Skrevet
paprikaskrue skrev (33 minutter siden):

Mann

Mascara og eyeliner på en mann, det er uvanlig. Bra noen vil skille seg litt ut! 

Gjest paprikaskrue
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mascara og eyeliner på en mann, det er uvanlig. Bra noen vil skille seg litt ut! 

Er heldigvis ikke veldig maskulin i utseendet så da er det en god match og alle må gjøre sin greie tenker jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Napper ikke. Jeg hypper så man ikke flyr rundt med monobrow.

images?q=tbn:ANd9GcQau9xaPZk8fHiReY2Ek8F

Anonymkode: 83a9c...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...