Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Leste i en annen tråd om dyprens. Det er noe jeg virkelig ønsker meg så derfor lurer jeg på hva du betaler for dyprens hos hudpeier. Hvor lang tid og hva inngår i dyprensen du tar
Miracl3 Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har betalt 750kr hos hudpleier. Da inngår rensing, damp, maske og krem. I tilegg har hun nappet og farget øyenbryn. Kjempe deilig, burde kaste på deg en ryggmassasje i samme slengen. Har du årlig råd kan du undersøke om det er noen hudpleie skoler der du bor. De tar elevpriser. Hos elev har jeg betalt fra 250-300kr.
Lillesøster Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Hos min nærmeste hudpleier betalte jeg 450 kroner for dyprens i fjor.
Saeria Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Jeg var i dag og betalte 490 kroner for rensing, damp, maske, lett deilig massasje (ble knadd flere ganger i ansikt og nedover skuldre, øvre del av brystet og opp nakken) og krem. Hadde gavekort som dekket mesteparten. Min behandling varte i 1,5 timer og var helt himmelsk! :-D Syntes ikke klemmingen var noe vond heller. Har hørt flere som synes den er litt vond, hudpleier sa at det kunne være litt ubehagelig, men jeg syntes det gikk så fint atte. Har kanskje noe med smerteterskel å gjøre? :klø: Uansett så skal dette gjøres flere ganger. Det var verdt hver eneste krone, og til tross for at jeg hadde drukket en stor kopp latte, var jeg søvnig og avslappet når jeg gikk. :-D
Saeria Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Det var hvertfall derfor jeg gikk der. For å få ut en del urenheter i min fete/urene hud. Venninna mi gikk fast til dyprens når huden hennes plutselig slo seg vrang og ble full av kviser, hudormer og (litt) dype acnebyller. Det hjalp veldig for hennes del. Hun kombinerte da dyprensen med skikkelige hudpleierprodukter som rens, fuktighetskrem og peeling.
Grace Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Har vært på litt forskjellige steder men det ligger på rundt 500:)
Gjest Gjest_studenten_* Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Hvor går dere da? Rimelige steder..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå