Gå til innhold

kattebitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble bitt av en katt på fredag kveld. Har ikke tatt stivkrampe enda . Tenker gjöre det mandag . Bet meg i leggen.  Katten er en katt jeg har i fosterhjem. Verdens snilleste og har ikke visst noe aggresjon mot folk eller andre katter . Så kom en hund til ei venninne. Hunden satt i bur.Katten gikk mot den med høy rygg og freste. Skulle prøve å ta hunden ut av rommet, katten henger seg på . Får hunden i gangen og da flyr katten på meg . Den havner på badet . Jeg skulle nok ikke gjort dette, men hverken hund eller katt ble skadet , bare meg.  Bør jeg nevne dette til katteorgaisasjonen ?  Vi skal jo teste kattene på diverse . Vet ikke hvorfor katten ble så sint. Denne katten henger på meg som en klegg , går i beina på meg så jeg nesten ikke får gå. Klengete . Liker ikke at jeg drar ut av huset. Viser litt tendens til separasjons angst. Når jeg sitter i sofaen sover den godt ved siden av og føler seg trygg virker det som. En katt som har gått ute veldig lenge, veldig tynn. Blir stresset når jeg pusser tenner , for da skjønner han at jeg skal på soverommet. Han får ikke bli med dit. 

Anonymkode: f69f6...8d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en katt som fint lar seg omplassere, bare gi organisasjonen beskjed om at den må til et hjem uten hund....

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Topsi skrev (42 minutter siden):

Dette er en katt som fint lar seg omplassere, bare gi organisasjonen beskjed om at den må til et hjem uten hund....

Enig @Topsi 😻

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...