AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Del Skrevet 11. juni 2023 Jeg har en god venn jeg har kjent i mange år (S), som viste romantisk interesse for meg igår. Ikke interesse for noe casualt, men et ønske om et seriøst forhold. Dette er en god og snill mann som jeg som sagt kjenner godt, og jeg er er glad i han, men ikke forelsket. Jeg måtte derfor avvise han og si jeg bare ønsket å fortsette vennskapet. Kan noen av dere som har evner se på om dette var riktig av meg å gjøre? Kan det hende jeg får følelser og blir klar for noe romantisk med han på et senere tidspunkt, eller er det en annen mann som ligger i kortene for meg i fremtiden? Blir veldig takknemlig for svar😊 Anonymkode: a58f3...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Del Skrevet 11. juni 2023 Opp😊 Anonymkode: a58f3...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 Ser ingenting positivt for dere, tilogmed vennskapet vil fade ut. Anonymkode: ba10c...c57 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ser ingenting positivt for dere, tilogmed vennskapet vil fade ut. Anonymkode: ba10c...c57 Vennskapet har vært der litt av/på i 30 år, tror du det vil fade ut fordi han ønsket noe mer og ble avvist? Ser du forresten noe om en T og meg? Han kjenner jeg ikke så godt, er bare litt nysgjerrig og syns han virker fin og kjekk😍 Anonymkode: a58f3...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Del Skrevet 13. juni 2023 Noen flere som kan se på dette? ❤️ Anonymkode: a58f3...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Del Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 22.54): Ser ingenting positivt for dere, tilogmed vennskapet vil fade ut. Anonymkode: ba10c...c57 Jeg må bare spørre, er dette noe du ser, eller svarte du på kødd? (Spør fordi jeg vet flere her inne lett kunne ha slengt ut en tullekommentar.) 😊 Anonymkode: a58f3...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Del Skrevet 15. juni 2023 Kjære dere intuitive og klarsynte, blir så glad om noen kan se på denne relasjonen, da jeg ikke får tankene ut av hodet. Jeg er så av/på, burde jeg gi det en sjans? Tilbringe tid sammen og se hvor det kan gå? Eller er dette helt feil for meg? Anonymkode: a58f3...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå