Gå til innhold

Råd til hva man skriver i Tinderbioen, når man er kvinne som søker kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blant annet skrevet at «jeg ønsker et forhold på lengre sikt, da jeg trives best i et forhold». Høres dette desp ut? 🙈 Eller greit formulert? 

Andre tips tas i mot med stor takk! 

Anonymkode: 08c14...a89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"på lengre sikt" høres ut som at du er åpen for tilfeldig sex og useriøs dating i mellomtiden. Og "trives best i forhold" høres litt kjedelig ut. Det er ikke nødvendig å påpeke det da folk som søker forhold allerede i det legger at de trives i forhold. 

Det holder å skrive "Her for et potensielt forhold" / "Søker noe seriøst" / "Ikke interessert i casual sex men her for å se om man kan finne en kjæreste og likesinnet" 

Anonymkode: 5880e...a05

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

"på lengre sikt" høres ut som at du er åpen for tilfeldig sex og useriøs dating i mellomtiden. Og "trives best i forhold" høres litt kjedelig ut. Det er ikke nødvendig å påpeke det da folk som søker forhold allerede i det legger at de trives i forhold. 

Det holder å skrive "Her for et potensielt forhold" / "Søker noe seriøst" / "Ikke interessert i casual sex men her for å se om man kan finne en kjæreste og likesinnet" 

Takker for gode tips! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takker for gode tips! 

Bare hyggelig! Lykke til! 

I min tekst har jeg "Jeg er ikke her for ONS og sex, så sveip venstre om det er det du er ute etter. Skriv hei først om du har lest profilteksten min og søker noe seriøst :)". 

Jeg får færre matcher men får ihvertfall mye mer seriøse menn å chatte med :)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare en kjapp tanke her:

»Jeg er en kvinne som søker kjæreste.»

Det enkle er ofte effektivt. Lite rom for feiltolkning.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Bare en kjapp tanke her:

»Jeg er en kvinne som søker kjæreste.»

Det enkle er ofte effektivt. Lite rom for feiltolkning.

Og de ser allerede på bildene at jeg er kvinne 😅 Så trenger kanskje ikke å nevne det? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Og de ser allerede på bildene at jeg er kvinne 😅 Så trenger kanskje ikke å nevne det? 

Se der, ja! Enda enklere.

AnonymBruker
Skrevet

Velger å poste som anon her siden jeg kommer til å få litt hat for dette, men jeg som mann ser som regel på bildene og lager meg tanker hva hun søker. 
Kvinner som har flere bikini bilder/rumpebilder/kløft etc er som regel mest ute etter oppmerksomhet og jeg tenker at disse er mest ute etter useriøse relasjoner. 
De enkleste jentene å ligge med derimot er de som skriver at de er ute etter noe seriøst. Jeg er nok en narsissist eller har tendensen til det. For damene som skriver at de er ute etter noe seriøst er bare å ta med på et par dates før du kan ligge med de, de blir da svært for bundet til deg og du får lett tilgang til seg med de, om du da gradvis aviser de litt eller gir de mindre oppmerksomhet så vil de bli enda mer på og du vil få enda mer tilgang til sex. 

Mitt råd til deg er faktisk det å legge ut bilder av deg selv i bikini/rumpebilder etc, da de fleste jeg kjenner ser på de damene som cumrags.

Når det kommer til å unngå mennesker som meg så kan det være svært vanskelig. Men de fleste menn der ute er greie og snille, bare være tålmodig så finner du en. 
Også ikke ha de klassikerne i tinder bioen din som " er du http for uten deg er jeg bare ://) ha noe enkelt som bare, bli med å ta en øl? eller lignende 

Anonymkode: 50995...733

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan du jo velge i profilen

relationship goal: long-term partner

Anonymkode: 6db89...35a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Velger å poste som anon her siden jeg kommer til å få litt hat for dette, men jeg som mann ser som regel på bildene og lager meg tanker hva hun søker. 
Kvinner som har flere bikini bilder/rumpebilder/kløft etc er som regel mest ute etter oppmerksomhet og jeg tenker at disse er mest ute etter useriøse relasjoner. 
De enkleste jentene å ligge med derimot er de som skriver at de er ute etter noe seriøst. Jeg er nok en narsissist eller har tendensen til det. For damene som skriver at de er ute etter noe seriøst er bare å ta med på et par dates før du kan ligge med de, de blir da svært for bundet til deg og du får lett tilgang til seg med de, om du da gradvis aviser de litt eller gir de mindre oppmerksomhet så vil de bli enda mer på og du vil få enda mer tilgang til sex. 

Mitt råd til deg er faktisk det å legge ut bilder av deg selv i bikini/rumpebilder etc, da de fleste jeg kjenner ser på de damene som cumrags.

Når det kommer til å unngå mennesker som meg så kan det være svært vanskelig. Men de fleste menn der ute er greie og snille, bare være tålmodig så finner du en. 
Også ikke ha de klassikerne i tinder bioen din som " er du http for uten deg er jeg bare ://) ha noe enkelt som bare, bli med å ta en øl? eller lignende 

Tenk å være så enkel i hodet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Problemet med rådet ditt, er at kalkulerende personer alltid tilpasser seg, og det er umulig å vite, før etterpå. Sånn sett vil både direkte psykologi, og omvendt psykologi virke på noen, og sjelden der det behøves mest. Den fyren du vil ha sveiper kanskje venstre på "cum rags" 🙄 han også, og da er du like langt.

Anonymkode: f394f...dae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hallo! Jeg er ei dame født på 80-tallet, snart 40 år. Tror du jeg legger ut rumpa mi eller bikinibilder? 🤣 Hell no!

Jeg har datet 5 menn fra Tinder på ett år. Ikke hatt sex med en eneste én av de. Det bare var ikke rett kjemi. Jeg er forøvrig ei høy kvinne på 171 og veier 55 kg.

Jeg trener og tar vare på meg selv. Har helt fine og påkledde bilder. Skriver at jeg er ute etter et kjæresteforhold. 

Ts

• Liker 2
Skrevet

Hva med "Er på Tinder fordi jeg ikke vil være på Tinder. Ser etter det som forhåpentligvis er min siste kjæreste»?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev "søker vennskap som kan bli til noe mer".  Det burde stoppe de som kun er ute etter sex.

Anonymkode: 44c11...ab0

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg skrev "søker vennskap som kan bli til noe mer".  Det burde stoppe de som kun er ute etter sex.

Anonymkode: 44c11...ab0

Søker vennskap = fuck friends

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har blant annet skrevet at «jeg ønsker et forhold på lengre sikt, da jeg trives best i et forhold». Høres dette desp ut? 🙈 Eller greit formulert? 

Andre tips tas i mot med stor takk! 

Generelt så kommer man lengst med å skrive det man faktisk søker.  Det er jo den eneste måten du vil treffe folk som søker det samme som deg.

Skriver du noe ala - Ønsker å bli kjent med en oppegående hyggelig mann for et seriøst forhold,  så vil  menn som søker et seriøst forhold tenke "hun søker det samme som meg".  Du skjønner vel selv at en mann som selv søker et seriøst forhod ikke vil tenke at du er desp fordi du søker et seriøst forhold. 

Alle damer som ikke skriver eller har huket av på "kun ute etter seriøst forhold" sveipes direkte bort for min del.

Jeg er ikke interessert i damer som trives med uforpliktende sex og jeg er null interessert i å få herpes og hpv fordi hun er så "fri" og liberal og har så lav terskel for hvem hun ligger med. Slike damer passer langt bedre med likesinnede menn.  Lurer btw på hvor mange artikler VG og Dagbladet skal trykke med "kjendis" damer som forteller om herpes og hpv-en sin før de skal trykke en artikkel om at bruk av kondom er smart og testing før ubeskyttet sex er noe alle normalt oppegående folk bør praktiserer.  Mange vil betale en dyr pris for all "moroa" de har hatt på tinder i 20 og 30 årene, men det hjelper kanskje at de får facetime i landets drittaviser.

Anonymkode: ac93e...5ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De damene som faktisk er ute etter noe seriøst puler deg ikke på 2 date ( når de har vært rundt deg totalt i hele 3 timer og kjenner deg 0 %).

Enhver dame med over 90 i IQ gjennomskuer selvfølgelig deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De damene som faktisk er ute etter noe seriøst puler deg ikke på 2 date ( når de har vært rundt deg totalt i hele 3 timer og kjenner deg 0 %).

Enhver dame med over 90 i IQ gjennomskuer selvfølgelig deg.

Det kunne virkelig ikke falle meg inn å ha sex før jeg er i et forhold. Jeg må være helt sikker på at vi går mot kjærester før jeg hadde valgt å ha sex. Så det hadde ikke blitt før det. Har alltid vært seriøs, jeg. 

Ts 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns at du skal bruke overskriften på denne tråden som bio

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er ikke her for ONS og sex, så sveip venstre om det er det du er ute etter. Skriv hei først om du har lest profilteksten min og søker noe seriøst

Et tips fra mannesiden:
Hvis du bruker den lille plassen du har til å presentere hva du ikke vil ha, blir du bevisst eller underbevisst tolket som negativ. Og hvis du topper det med en kommando om hva mannen skal gjøre ("Si hei"), mister du mange bra menn. Det går rett i kast-bunken min, og jeg er ute etter noe seriøst. Men også en positiv dame.

Anonymkode: 9e9b8...85a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...