AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 At spesielt nesen er stygg. Skulle ønske jeg hadde en sånn liten søt lav bred nese. Hvordan godta at man aldri vil bli en av de perfekte? Anonymkode: dc823...76f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At spesielt nesen er stygg. Skulle ønske jeg hadde en sånn liten søt lav bred nese. Hvordan godta at man aldri vil bli en av de perfekte? Anonymkode: dc823...76f Hva er perfekt?? Anonymkode: 0351f...a99 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Perfeksjonisme er jo subjektivt.. Jeg synes ikke at idealet mange har er perfekt, men heller de som skiller seg ut på en eller annen måte.. Anonymkode: b4d5f...885 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Spørsmålet er helt merkelig for meg. Tenker du at du er perfekt utenom nesa? Finn andre ting å bygge selvbilde på.. Anonymkode: 4c037...133 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Perfekt finnes ikke. Dessuten er det noe i det at det er det uperfekte som gjør deg "perfekt". Anonymkode: 85424...398 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 Aner ikke. Jeg er veldig fin Anonymkode: 236ef...846 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 Perfekt finnes jo ikke, men de fleste har vel litt skavanker. Så tenk på det. De fleste har jo noen problemområder🤣 Anonymkode: cbbab...b77 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #8 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): At spesielt nesen er stygg. Skulle ønske jeg hadde en sånn liten søt lav bred nese. Hvordan godta at man aldri vil bli en av de perfekte? Anonymkode: dc823...76f Ved å bli glad i seg selv. Anonymkode: 0d2be...a2c 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): At spesielt nesen er stygg. Skulle ønske jeg hadde en sånn liten søt lav bred nese. Hvordan godta at man aldri vil bli en av de perfekte? Anonymkode: dc823...76f Hvem er disse perfekte? Anonymkode: 27f53...adf 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 1. Ikke Google på nettet og se på bilder av perfekte neser og lignende, og først da får du bedre selvtillit Anonymkode: c3fa5...88c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 Glem nesen og godta slik du er og vær fornøyd med det andre - altså kroppen din og alt det andre med deg. De aller fleste har et nokså alminnelig utseende uten sminke, og de færreste er modeller. Anonymkode: 8385d...3a4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 Ingen er perfekte. At du misliker nesen din er pga selfiekameraer som forstørrer nesen 13-30% og filtere som forminsker nesen unaturlig. Kirurger har gått ut med hvordan etterspørsel etter neseoperasjoner har økt drastisk de siste årene og hvordan klientene kommer med bilder av seg selv med filter eller av andre med filter og sier "sånn vil jeg ha". Se mere rundt deg i det virkelige liv, vi får et forvrengt bilde via internett som ikke representerer virkeligheten. Er sikker på at nesen din er fin Anonymkode: 9c6b7...597
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 Uten å skryte, jeg har fått mye oppmerksomhet fra menn igjennom 20-årene mine, men instagram begynte sakte men sikkert å ødelegge selvbildet mitt. «Jeg har ikke 100% flat mage, håret mitt er ikke like fint» osv osv. å sammenligne seg selv vs noen som bruker store mengder sminke og så masse filter er usunt! Vil minne alle på at sosiale medier, særlig instagram og tiktoks algoritmer gir deg mer av samme innhold som du «liker». Og da mener jeg ikke bare som du trykker «liker» på, men ting du stopper opp og ser på, lagrer og deler. En ting som forbedret selvbildet mitt ganske mye var å trykke på «ikke interessert» på alt av «beauty»-influencere, ikke noe sminke, ikke super tynne jenter som viser frem klær og ikke fitness jenter som driver med yoga. Nå er feed’en min kun fylt med ting jeg er interessert i, interiør, kunst, morsomme memes osv. Gidder ikke å bruke tid med å ønske at jeg så ut som noen som ikke ser slik ut selv engang. Anonymkode: 67083...84f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #14 Skrevet 12. juni 2023 Hvordan få andre til å godta at man er slank og pen nok? Anonymkode: 223b1...c83
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #15 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): At spesielt nesen er stygg. Skulle ønske jeg hadde en sånn liten søt lav bred nese. Hvordan godta at man aldri vil bli en av de perfekte? Anonymkode: dc823...76f Søt lav bred nese høres alt annet en perfekt ut Anonymkode: 73849...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #16 Skrevet 12. juni 2023 Ingen er perfekte. Det vil alltid være mennesker som ser bedre ut enn deg, og det vil alltid være mennesker som ser verre ut enn deg. All den tiden og energien du bruker på å bekymre deg over en nese, kunne blitt brukt på ting som gir deg glede. Anonymkode: 20ea3...58b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #17 Skrevet 12. juni 2023 Jeg har enda ikke sett eller møtt noen perfekte, så jeg vet ikke hva du sikter til der. For all del, det er en del kjendiser som ser smellvakker ut på film og bilder, men så ser man "no makeup" bilder av dem, og så ser de jammen meg ut som en helt vanlig person man like greit kunne møtt på nærbutikken, og man ikke ville sett to ganger på dem. Så er det også dette med at vi alle har ulik smak. Jeg og mine to beste venninner har nogen lunde lik smak når det gjelder personligheter, men vi har vidt forskjellig smak angående utseende. To av oss bryr oss lite om høyde, en ønsker en mye høyere type. To misliker skjegg, en foretrekker skjegg. En bryr seg ikke om hår, en synes det er best med menn uten hår, og en foretrekker menn med hår. Altså det finnes ikke en eneste mann på kloden som vil kunne tilfredsstille alle oss utseendemessig, det finnes ikke en eneste person blant alle de milliardene mennesker som vil treffe alle oss tre utseendemessig, det finnes ikke en perfekt mann for alle. Jeg kan love deg at det finnes mange menn der ute som vil synes nesen din er helt perfekt slik den er nå. Det finnes mange menn som mener du er perfekt slik du er. Og det er mange som vil synes du ødelegger deg selv om du fikser på nesen din. Og det er noen som vil synes det blir bedre... Anonymkode: 48c19...f43
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #18 Skrevet 12. juni 2023 Det man ikke liker ved seg selv er gjerne noe andre ikke legger merke til eller liker Min mann er fra Midtøsten, han har en karakteristisk litt stor nese med en knekk. Han hater den, jeg liker den:) Jeg hater at ansiktet mitt er så rundt, mens venninna mi påstår hardnakket at det er ovalt:p Ingen er perfekt, og man henger seg gjerne opp i ting ingen andre legger merke til en gang. Anonymkode: 35f0f...59f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #19 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): At spesielt nesen er stygg. Skulle ønske jeg hadde en sånn liten søt lav bred nese. Hvordan godta at man aldri vil bli en av de perfekte? Anonymkode: dc823...76f Er mange kvinner som andes som vakre som har store. Jeg synes det gir ansiktet mye mer karakter, og gjør dem mer edgy og interessante å se på. Penelope Cruz Meryl Streep Uma Thurman Sarah Jessica Parker Gisele Bundchen Sarah Michelle Gellar Pluss en hel masse fotomodeller, og bare masse pene kvinner generelt. Anonymkode: 3b7f6...3e7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #20 Skrevet 12. juni 2023 Snakk om I-landsproblemer... Anonymkode: d735f...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå