AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Hva hadde dere tenkt om en på 38 finner ei på 22, hun er student og. At han vil ha henne pga kropp og utseende.😊at han ikke søker noe seriøst. han sier: vi tar det bare som det kommer, litt usikkert hva jeg søker. Vil menn helst være sikre på at et forhold varer livet ut siden de er rundt 40? Og derfor at de er skeptisk til å ha et forhold til ei på 22. hadde jeg vært mann 40 selv så hadde jeg hatt helt lyst til å finne ei som vil ha barn snart og at forholdet varer livet ut.😊 men hadde jeg datet ei på 22 så hadde jeg tenkt det er for risikabelt å inngå et forhold. Det kan hende hun vil vente flere år med barn og at man er forskjellige. Modenhet og slikt. Hadde jeg vært singel mann 40 så hadde nok det kun blitt sex, uavhengig om dama er perfekt. Men hadde jeg funnet ei på 35, så hadde jeg nok sett på henne som kjærestepotensiale. Men samtidig tenker jeg menn på 40 som bare går etter unge. Ikke orker det maset fra de litt eldre kvinnene, de vil kanskje rushe inn i forhold, få seg barn og familie. Anonymkode: 1ddca...237
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Barn, formue og avhengighet. Gi henne alt hun vil ha, hun er din. For damer er det å dulle med mannen i alt som heter hverdags komfort resten av livet, så er hun sikret. I begge tilfeller er det stor inntekt/formue som er nøkkelen, kjøp det du ikke gidder å gjøre selv. Anonymkode: 5070f...d79 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Ikke bare pga alder men også pga det han sier "er ikke sikker på hva jeg vil, tar det som det kommer" så er det åpenbart at han bare vil bruke henne for sex og ikke ønsker noe seriøst. De fleste single menn på 40 er typisk de som nettopp har kommet ut av et langt forhold og ikke vil forplikte seg igjen på ti år, eller så er det typisk evig ungkarsmenn, mannebabyer som ikke er modne nok til å klare å være en god og ordentlig kjæreste og bare surrer rundt med damer for selskapets skyld så lenge det varer før hun går lei og han finner en ny. Anonymkode: 78ff8...740 2
Gjest Inverto Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Jeg vil heller svare på dette som om det gjaldt varigheten og styrken på forholdet. Der vil jeg si NEI. Man skal selvsagt være sikker på at man er kompatibel og komfortabel med sin potensielle partner, men det å forvente at det skal vare til en av dere dør, er irrasjonelt. Det er en fin fantasi, men ikke ydmykt realistisk. Mitt mantra er "I want you, I don't need you". Alle burde godta realiteten og det faktum at det er en sjangs at forholdet tar slutt på en uheldig måte (breakup, utroskap etc). Vær sterk nokk til å klare deg uten partneren. Frem til dette skjer, fokuser på å være en god, ærlig, emosjonell og intelligent partner. Men ikke gi for mye
Snok1 Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barn, formue og avhengighet. Gi henne alt hun vil ha, hun er din. For damer er det å dulle med mannen i alt som heter hverdags komfort resten av livet, så er hun sikret. I begge tilfeller er det stor inntekt/formue som er nøkkelen, kjøp det du ikke gidder å gjøre selv. Anonymkode: 5070f...d79 Dette er rent vrøvl og idioti fra ende til annen. Det er kanskje fem kvinner i hvert årstrinn som drømmer om dette. Resten har personlighet, ambisjon og integritet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå