AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Vi har ett barn sammen som er ca 1 år. Har snakket litt om å få ett barn til, og begynne forsøke neste år. Nå har vi jo litt tid før vi begynner å prøve, men eneste grunnen som gjør meg betenkt er vel at jeg kunne ønske forholdet var mer stødig. Kan innimellom føle meg ganske usikker på om forholdet egentlig er liv laga. Samtidig så er han en kjærlig og engasjert far så det kan få meg til å tenke at om det ikke fungerer for oss to, så vil barna ha en tilstedeværende far. Bør vi kanskje heller fokusere på barnet vi har og ikke utvide familien? Har samtidig alltid sett for meg å ha to. Anonymkode: 0eb53...aa6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Ha flere barn. Blir ikke sårt trengte fremtidige generasjoner uten minst to , helst tre barn. Anonymkode: eb466...ab1 1
Kvalitet Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Hvis du ønsker deg 2 barn, og nåværende samboer er en engasjert og god far ville jeg gått for en til. Uansett greit å ha samme far til barna. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Var i lik situasjon selv og gikk for barn nr 2 som planlagt. Vi ble skilt rett før fødsel av nr 2. Er veldig takknemlig og glad for at jeg fikk to barn med eksen, han er en god far og vi samarbeider greit. Godt for barna å ha hverandre. forholdet hadde ikke overlevd uavhengig av hvor mange eller få barn vi hadde fått. Anonymkode: f2033...35d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå