Gå til innhold

savner han plutselig, burde jeg ta kontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er to år siden nå vi var beste kompisser for muligens en romantisk forhold, men i det hele klarte en annen å kapre hjertet mitt, Nå savner jeg har plutselig ogvil gjerne ta kontakt, men vet jo ingenting, om han er sammen med ei annen etc. Litt kleint er det også vil jeg tro, hva sier dere?

K 30

Anonymkode: f611d...c73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si at det er problematisk og ta kontakt og åt du har funnet deg en annen mens dere var kun venner skal da ikke være til hinder for å i første omgang ta kontakt med gamle venner..

Anonymkode: ba7b8...58c

AnonymBruker
Skrevet

Dere var bestevenner, men kuttet kontakten fordi du fikk deg kjæreste?

Eller holdt dere på romantisk?

Anonymkode: 580f8...53e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna også er det noe du ikke forteller...

Når du går så langt med en fyr med forhold i sikte for å så forlate han fordi du fant en annen er hardt i seg selv. Han må ha savnet deg sinnsykt også komme tilbake mange år etter fordi du ble "gammel" herregud altså

Anonymkode: 9cec5...d21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hold deg unna også er det noe du ikke forteller...

Når du går så langt med en fyr med forhold i sikte for å så forlate han fordi du fant en annen er hardt i seg selv. Han må ha savnet deg sinnsykt også komme tilbake mange år etter fordi du ble "gammel" herregud altså

Anonymkode: 9cec5...d21

Jeg tror det er et problemer mange rammes av. Både menn og kvinner. De drar kukkarusselen/Muskarusselen langt over målstreken også begynner de å blir bekymret etter noen par titt i speilet. Dem tår gjerne med kontakt igjen helst med kjente fordi de har viss anelse om følelsene deres basert på tidligere erfaringer og tar sjeldent sjanse med nye. De har liksom null sympati for dem de forlot.

Anonymkode: a7236...233

AnonymBruker
Skrevet

Avviste du han på en ufin måte, så dropper du det.

(Vet ikke om du er hun som har skrevet utallige tråder om mannen hun avviste pga at han ikke var god nok da, men nå har han økonomien på stell, så da forandret saken seg.)

Anonymkode: f0533...a84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Avviste du han på en ufin måte, så dropper du det.

(Vet ikke om du er hun som har skrevet utallige tråder om mannen hun avviste pga at han ikke var god nok da, men nå har han økonomien på stell, så da forandret saken seg.)

Anonymkode: f0533...a84

Med unntak av alt faenskap av trolling på forumer generelt så er dettte TS beskriver svært vanlig. Vedkommende er ikke aktuell  i yngre "platinum" dager, men gjerne senere etter at kvinnen har fått nok av den forpulte helvetes slitsomme dating prosessen som innebærer alt fra mentalt traumer og all annet drit. Mange ganger jeg på slutten av det hele har tenkt "hva om" men hva spiller det noe rolle nå. Mannen er godt gift med to barn og hele pakka. Idag som 49 åring vil jeg ikke si at jeg ikke har det bra, men kanskje det hadde vært noe med familie, men jaja skal ikke tenke så mye på det.

Anonymkode: fd374...134

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Med unntak av alt faenskap av trolling på forumer generelt så er dettte TS beskriver svært vanlig. Vedkommende er ikke aktuell  i yngre "platinum" dager, men gjerne senere etter at kvinnen har fått nok av den forpulte helvetes slitsomme dating prosessen som innebærer alt fra mentalt traumer og all annet drit. Mange ganger jeg på slutten av det hele har tenkt "hva om" men hva spiller det noe rolle nå. Mannen er godt gift med to barn og hele pakka. Idag som 49 åring vil jeg ikke si at jeg ikke har det bra, men kanskje det hadde vært noe med familie, men jaja skal ikke tenke så mye på det.

Den mannen du snakker om hadde blitt sammen med deg livet ut? pøøhh

Anonymkode: d6544...35b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den mannen du snakker om hadde blitt sammen med deg livet ut? pøøhh

Anonymkode: d6544...35b

Kanskje og kanskje ikke, men han fikk jo aldri sjansen. Hørte at han giftet seg med ei etter 13 år samboerskap. Han var nok lojal mot hun, men det betyr ikke at det jeg mistet muligheten fult ut. Liker ikke å tenke på ting som aldri skjedde uansett. Jeg tok valget, han tok valget og det er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...