Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som samboern min er på tur å flytte ut her er jeg kommet litt i klemma kan man si. En jeg kjenner litt fra før av sendte meg en melding og lurte på om vi skulle møtes om 1 mnds. tid da han likevel er på disse kanter. Vi har møttes før og har hatt sex ..god sex kan man si. Jeg kjenner meg vel kanskje litt sårbar akkurat nå siden jeg for første gang på mange år skal være alene. Blir litt nervøs for hva han nye egentlig vil og hva jeg selv vil. God sex er selvfølgelig bra men jeg kjenner meg selv og vet hvor lett jeg har for å bli betatt. Hva da om han nye ikke blir det samme? Da blir det trist for meg... Hjelp meg noen... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
... Hva da om han nye ikke blir det samme?...

Blir det samme som hva da? Samboerskapet som du er på vei ut av? Hvis du tenker slik, sier det seg kanskje selv?

Skrevet

Det jeg mente var at om jeg blir betatt og han nye bare er ute etter et nummer så blir det sørgelig for meg

Skrevet
Det jeg mente var at om jeg blir betatt og han nye bare er ute etter et nummer så blir det sørgelig for meg

Okei, men uansett, det virker som du er i tvil, og da er det vel kanskje like greit å la vær?

Skrevet

Jeg er veeeeldig i tvil ja. Har jo bare kjempelyst men jeg har jo lært med årene at det er så vanvittig lett å bli såra.

Skrevet

Hvis du ikke har evnen til å nyte, og glede deg over god sex, uten at kirkeklokkene skal ringe i det fjerne, så bør du holde deg unna.

Skrevet

"Vi har møttes før og har hatt god sex". Kjørte du med han mens du var samboer? Da vet du hva han er laget av. Eller?

Skrevet

Du får svare ham ett eller annet svada om at du kanskje skal noe annet akkurat da/ du kommer til å få det veldig travelt på jobb en periode/planlegger kanskje en ferietur... så du kjøper deg litt tid og kan bestemme deg senere for hva du vil.

Du kjenner deg selv best. Har du lyst på litt uforpliktende sex og klarer å ta det for hva det er, spiller det jo ikke stå stor rolle dersom han bare er ute etter sex også. Dersom du ikke klarer å treffe en mann uten å lure på om han er den "rette", så setter du deg selv i en knipe ved å treffe ham. Du har kanskje ikke egentlig så lyst på et nytt forhold såpass kjapt etter at samboeren er ute av huset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...