Gå til innhold

Henning Olsen is samarbeider med Freia. Hvilken is skal du spise nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir jo samme som Freia.

Anonymkode: ef25c...7db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: df9ff...b10

• Liker 18
Gjest AnonymBrukar0
Skrevet

Kjempe-yes som vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal spise Hennig Olsen is. Alle firma har sine svin på skauen i en eller annen form. 

Anonymkode: b5135...04a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Diplomis som er fen jeg alltid velger.

Anonymkode: 16b72...e84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg koser meg med både freia OG Hennig Olsen - det er forøvrig den beste isen :) 

Anonymkode: fbbdf...b41

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette hysteriet rammer bare en eneste part. Nemlig alle de norske fabrikkarbeiderne som mister jobben sin når Freia og alle underleverandørene går konkurs.

Gratulerer med en fullstendig feilslått svertekampanje!

Jeg skal kjøpe Freia som aldri før for å prøve redde stumpene.

Anonymkode: c5782...2d1

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har spist melkesjokolade is i dag, en av mine favoritter.

Anonymkode: 5cb4f...781

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette hysteriet rammer bare en eneste part. Nemlig alle de norske fabrikkarbeiderne som mister jobben sin når Freia og alle underleverandørene går konkurs.

Samme her. Holder meg til Freia og Hennig Olsen.

Anonymkode: 49e2f...3a5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig i denne. 
Hennig Olsen kommer sikkert til å benytte anledningen til å bytte leverandør til et billig utenlandsprodusert merke.

• Liker 2
Skrevet

Kommer til å fortsette å spise Hennig Olsen is. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det i det hele tatt noe som helst man kan gjøre idag uten at en eller annen woke gruppe finner ut at dette er krenkende, undertrykkende, transfobisk, rasistisk, støtter krig, eller skader klimaet eller resten av universet ...?

Man kan tydeligvis ikke spise sjokolade fra Freia, ikke lese gamle tegneserier om Onkel Skrue fordi de etter alt å dømme er blitt rasistiske, ikke lese eventyr som omtaler Pippis pappa, ikke lese Roald Dahls originale historier som er blitt bannlyst, ikke høre på "Brown Sugar" med Rolling Stones, og nå har tydeligvis turen også kommet til iskremen.

Hjelp; jeg savner en normal verden.

Endret av - Brian
  • Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hennig-Olsen selvfølgelig akkurat på samme måte som jeg skal spise Freia sjokolade så lenge det finnes i butikkene ❤️

Anonymkode: 409e4...b9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (5 minutter siden):

Enig i denne. 
Hennig Olsen kommer sikkert til å benytte anledningen til å bytte leverandør til et billig utenlandsprodusert merke.

Og dermed også ødelegge den gode smaken... håper Freia kommer med en løsning før det går så langt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å fortsette både å spise sjokolade fra freia og is fra Hennig Olsen, jeg kommer også til å spise produktene fra freia som allerede ligger i kjøkkenskapene mine!

Anonymkode: 05ca8...901

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
- Brian skrev (22 minutter siden):

Er det i det hele tatt noe som helst man kan gjøre idag uten at en eller annen woke gruppe finner ut at dette er krenkende, undertrykkende, transfobisk, rasistisk, støtter krig, eller skader klimaet eller resten av universet ...?

Man kan tydeligvis ikke spise sjokolade fra Freia, ikke lese gamle tegneserier om Onkel Skrue fordi de tydeligvis er blitt rasistiske, ikke lese eventyr som omtaler Pippis pappa, ikke lese Roald Dahls originale historier som er blitt bannlyst, ikke høre på "Brown Sugar" med Rolling Stones, og nå har tydeligvis turen også kommet til iskremen.

Hjelp; jeg savner en normal verden.

Hvorfor drar du inn en haug med stråmenn? Woke? Det er snakk om at eierne til Freia støtter Russland økonomisk. Derfor blir de boikottet, og etterfølgende de som fortsatt vil samarbeide med dem. Følg med på nyhetene, så forstår du.

Anonymkode: 1a0e1...a14

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Snakk om hysteri. Jeg spiser hva jeg vil. Freia har intet ansvar for krigen i Ukraina. Det er det kun Putin som har.

Men det sier bare litt om hvordan samfunnet er i dag.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne svertekampanjen kommer til å gå utover norsk Industri og det fører til at flere produsenter må flagget ut og selge seg ut til utenlandske oppkjøpere.

I går var jeg veldig for en svertekampanje, men etter å ha lest litt og tenkt meg om så synes jeg faktisk at vi skal fortsette å kjøpe Freia produkter som før. Grunnen til at feks Freia har utenlandsk eier, er fordi Norge er medlem av EØS, intet annet!

Anonymkode: 913c3...79b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at hvis man sjekket kilder, så kommer sikkert den svartekampagnen fra Russland selv, fra Prigozhin sin trollefabrikk med falske nyheter. Og er direkte hevn for besøk av krigsskip fra USA. 😎 Og de stakkars ukrainnere som villig kaster seg på hetsebølge, er like uvitende og lurte.

Anonymkode: e4e4f...1f1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...