AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #101 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke for meg. Kort hår tar meg 5 å style med litt voks eller paste, langt hår må glattes med glattejern, tar fort 15 min. Kler ikke hestehale. Anonymkode: 35bcd...d1f Det motsatte for meg. Tar evigheter å style mitt hår når det er kort fordi det er veldig mye fall og litt krøller i det. Mitt lange, tykke hår kan vaskes og naturtørkes så er jeg fiks ferdig og fin på håret 😉. Så som du forstår, foretrekker vi alle litt ulike ting. Hilsen kvinne 53 år Anonymkode: 3c046...bb1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #102 Skrevet 17. september 2023 Jeg må enten ha ganske langt hår eller veldig kort hår, da det er så tykt at det står rett ut om jeg har det til skuldrene. Helt kort hår har jeg slått ifra meg, da jeg har en veldig lang og tynn hals, så det kler jeg ikke. Har prøvd skulderlangt hår flere ganger men da stakk det rett ut, og om jeg tok det i en hestehale så stakk det også rett ut som en stiv klosse i bakhodet. Flette går heller ikke uten at det er langt, da det bare spretter ut pga tykkelsen. Jeg må ha håret ganske langt for at det skal legge seg. Drømmen er skulderlangt hår men der måtte jeg bare gi opp. Blir vel helt kort når jeg ikke klarer å vaske det selv lenger. Anonymkode: 9e2e4...871 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #103 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det motsatte for meg. Tar evigheter å style mitt hår når det er kort fordi det er veldig mye fall og litt krøller i det. Mitt lange, tykke hår kan vaskes og naturtørkes så er jeg fiks ferdig og fin på håret 😉. Så som du forstår, foretrekker vi alle litt ulike ting. Hilsen kvinne 53 år Anonymkode: 3c046...bb1 Ja, jeg ville bare til livs "myten" om at langt hår er så lettstelt for absolutt alle, for det er faktisk ikke tilfelle. Anonymkode: 35bcd...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå