Gå til innhold

Menn som skal juge om yrket sitt på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på et utested. Han var ikke så kjekk, lav. Men også litt problemer med sosiale antenner. Han kysser meg helt plutselig, jeg responser tilbake. Så sier han: er det sånn du er hver helg med menn? Finner deg nye hver helg du som er så pen? Så sa jeg: eh nei, jeg responderte på kysset ditt, hva snakker du om? Jeg trekker meg unna. Så sier han navnet sitt og så sier han jeg er brannmann.

Jeg tror ikke helt på dette egentlig. Jeg søker han opp på FB, finner ut han er siviløkonom og jobber hos et anerkjent økonomi firma.🤷🏼‍♀️ ikke var han gammel heller, slutten av 20-årene.  Om man sier at han er brannmann så tiltrekkes jenter mere da eller?   Yrker i nødetatene. Menn som ikke er kjekke og ikke har draget, sier de jobber i nødetatene for at damer skal ha mere lyst på de eller?. Men merket selv at når han sa han var brannmann at jeg hadde lyst på han mere, at han ble automatisk mere hottere....🙄😅 men jeg ville ikke prate mere med han da han virka litt merkelig

Anonymkode: 0ff1e...18a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glem han, det var en random mann på byen som ikke akuratt hadde tenkt til å gifte seg med deg eller date deg. Jeg har sagt mye rare ting på byen til random menn jeg også fordi jeg vet at jeg aldri møter de igjen. Blandt annet flyvertinne, sexleketøysbutikk, språklærer i kinesisk. Masse rart bare for å trolle de og se reaksjonen 

Møter de aldri igjen og det gjør sikkert ikke du heller. 

Anonymkode: 3aa05...344

AnonymBruker
Skrevet

'Respondere' kan ikke brukes slik du tror 😄

Anonymkode: 5959e...3e9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...