AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Jeg så på jodel et innlegg om en mann som var 18-19 år og psykisk syk, han matchet med en kjendis på en app kalt grindr og han var kjendis. Han samtykket til voldtekt og slikt for å selvskade seg selv. Etter noen år så sier han: føler han utnyttet meg, og jeg ønsker å henge han ut i avisa og ellers ute. Han var jo tilregnelig egentlig, men hvorfor velge en mann på 50 akkurat? Og ikke en som er mere på hans alder. Føler han har valgt selv å bli utnyttet og voldtatt. Anonymkode: f4a71...76d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Alderen er bare én ting her. Hovedtingen er at han var psykisk syk, den andre allerede i stor maktposisjon og tok utnytte av å misbruke han i den situasjonen. Så kommer alderen inn som også gjør den eldste i stor maktposisjon, å avtale møte med en tenåring som ikke engang hjernen er ferdig utviklet hos og som ikke har evnen til å forstå konsekvensene av det som blir avtalt. Det gjør den voksne mannen men han velger å ignorere den unges beste og kjøre på for sin egen del å utnytte og misbruke han Igjen sitter en traumatisert gutt som har fått store problemer i voksenlivet pga det. Den ansvarlige er for det er 50 åringen som burde holdt seg unna Anonymkode: ce968...696 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Det er ikke greit å hevne seg på 50 åringen med offentlig skittkasting eller anmeldelse. 50 åringen har ikke har gjort noe ulovlig. Ung mann bør kontakte personlig å «rydde opp» dem i mellom. Det er for dumt å komme lenge etterpå å angre på sex’n. Anonymkode: 94949...d59
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Man samtykker ikke til voldtekt.. Dårlig gjort å skrive dette på jodel. Alle vil jo tenke på Jan Thomas. Anonymkode: 8a6f5...206
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man samtykker ikke til voldtekt.. Dårlig gjort å skrive dette på jodel. Alle vil jo tenke på Jan Thomas. Anonymkode: 8a6f5...206 Ingen vil tenke på han. Hvor har du det fra at han utnyttet en psykisk syk tenåring og ba ham drikke seg full så han kunne voldta han? Forholdet mellom JT og C hadde stor (og uakseptabel) aldersforskjell men det var ikke rus og voldtekt inne i bildet. Anonymkode: ce968...696 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke greit å hevne seg på 50 åringen med offentlig skittkasting eller anmeldelse. 50 åringen har ikke har gjort noe ulovlig. Ung mann bør kontakte personlig å «rydde opp» dem i mellom. Det er for dumt å komme lenge etterpå å angre på sex’n. Anonymkode: 94949...d59 En anmeldelse vil kunne gå gjennom om gutten var alvorlig psykisk syk. Men det at man ikke har brutt loven betyr ikke at det er greit fordet. Det er ikke snakk om å bare angre på sexen i et tilfelle som dette, det handler om et maktovergrep og et sexovergrep som er traumatiserende å oppleve. Hvis en psykisk syk person som vil dø sier til deg "slå meg til jeg ikke kan stå oppreist lenger og spark meg brutalt mens jeg ligger nede, stump sigaretter på meg og lag brennmerke på meg om at jeg fortjener å dø". Da har du som frisk et ansvar å si nei til å bidra til å mishandle og traumatisere hen. Anonymkode: ce968...696 1
Bigote Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke greit å hevne seg på 50 åringen med offentlig skittkasting eller anmeldelse. 50 åringen har ikke har gjort noe ulovlig. Ung mann bør kontakte personlig å «rydde opp» dem i mellom. Det er for dumt å komme lenge etterpå å angre på sex’n. Anonymkode: 94949...d59 Om han har gjort noe ulovlig spiller liten rolle for min del. Handlingen er så moralsk forkastelig at mannen burde bli fordømt av absolutt alle rundt han. Å avtale voldtekt med samtykke med en psykisk syk tenåring som ønsker å skade seg selv er å synke så lavt at jeg blir kvalm av å lese om det. Om tenåringen regnes som tilregnelig er jeg veldig i tvil om. Håper på skittkasting og anmeldelse her. Sammfunnet burde i det minste advares mot opporturnister som opererer på den måten. Endret 11. juni 2023 av Bigote Skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #8 Skrevet 11. juni 2023 Så den unge mannen brukte kanskje alderen til å spille uvitende? Anonymkode: 59e40...432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå