AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Noen som har prøvd på stell sin såpe som eventuelt synes noen andre er bedre? Feks vanish Anonymkode: b132d...d14
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Elsker på stell sin Anonymkode: b132d...d14
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 På Stell tar mange flekker vanish ikke tar så godt, f.eks babybæsj og fruktflekker. Den kan også brukes på ull, noe som er en stor bonus. Jeg liker at den er snill mot klærne, for da kan jeg la det virke lengre og gjenta ved vanskelige flekker. Fordelen med vanish er at den virker kjapt. Når jeg setter på en vask kan jeg raskt behandle flekker, og så sette på maskina etter et par minutter. Når jeg har dårlig tid og vet det er mye skitne klær kan jeg bare forvaske med litt vanish pulver. Det virker ikke alltid, men ofte nok. Viktig å bruke hansker når man behandler flekker, vanish er hard mot hendene. Anonymkode: 6438f...390
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Elsker på stell såpa! Har brukt den I 1 år nå, på alt fra bær og frukt flekker til bæsj! Jeg pleier alltid prøve å være flink å ta flekkene m3d det samme de kommer, men har klart å berge et par plagg med inntørka bananflekker og- qom jeg ikke klarte fjerne med noe annet! Anonymkode: b536b...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå