AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Jeg skjønner jo at de ser på han som en av familien, på en måte, vi var gift i 19 år. Men et brudd er vondt, og det føles ikke så godt å bli minnet på han hver gang, men jeg vet ikke om det er greit å si det. De spør om han har har nytt jobb, hvordan det går med ditt og datt. Jeg vil jo egentlig tenke å lite på han som mulig, han har såret meg dypt. Jeg blir både lei meg og litt sint av det, det betyr vel kanskje at jeg burde si fra.... Anonymkode: 27f98...43c 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Ja, det betyr at du må si fra Anonymkode: 75039...46d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Jeg sa ifra til mine foreldre at jeg ikke ønsket noe prat om ham med meg tilstede. De syntes det var urimelig og rart, men aksepterte det etterhvert likevel. Men måtte snakke i krigstyper, for de var jo "så veldig glade i ham også!". De spurte om hvorfor, ville ha en begrunnelse. Men jeg ville ikke fortelle om all driten, så jeg sa bare at "Psykologen min anbefaler og støtter meg i at jeg bør slippe å høre om ham". Anonymkode: e1d20...000 1
Fighter83 Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Om du sier i fra at du ønsker at de slutter å prate om han et år og at det hadde vært fint om de tar hensyn til deg og dine følelser. Tar de ikke hensyn hadde jeg gått ut av rommet eller dratt hjem o.l. Man skal ikke trenge å finne seg i dette, folk som er glad i deg vil som regel prøve hardt å vise hensyn.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Ny jobb. Ikke nytt jobb Anonymkode: 472ce...54a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 Du må tenke på at andre også har en relasjon til ham og bare fordi du er skilt fra ham så kan du ikke forlange at andre skal kutte ut kontakten ellerslutte å bry seg fordi du krever det. Livet handler ikke bare om deg ! Anonymkode: 8c50c...d8b
Gjest takinova Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 Hvis dere har barn sammen, så vil det jo være meget underlig om det aldri ble snakket om han hjemme hos besteforeldrene.
Sydvesta Orkana Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du må tenke på at andre også har en relasjon til ham og bare fordi du er skilt fra ham så kan du ikke forlange at andre skal kutte ut kontakten ellerslutte å bry seg fordi du krever det. Livet handler ikke bare om deg ! Anonymkode: 8c50c...d8b Men de trenger ikke forvente at TS skal være deres bindeledd eller informasjonskilde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå