Gå til innhold

Vil slutte å ga så høye forventninger til alt og kanskje aller mest livet i sin helhet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker at jeg veldig ofte eller egentlig alltid har for høye forhåpninger til ting. Alt mulig egentlig, alt fra å treffe igjen en gammel skolevenninne til et bryllup jeg har gledet meg til å delta i. Eller sårt tiltrengt kjærestetur med sambo. Kjenner veldig ofte på en skuffelse (sier det selvfølgelig ikke høyt) over at ting ikke ble som jeg hadde håpt på forhånd.

For eksempel da så var vi en gjeng venninner som skulle møtes og jeg hadde gledet meg lenge til dette. Så kommer dagen og det er flere som ikke kan komme, de gode samtalene rundt bordet blir heller en eller to som skravler omtrent hele kvelden uten at vi andre får komme særlig til. Vi skulle egebtlig sitte ute men blåste så mye at vi satt innendørs og antrekket jeg hadde på ble for varmt til å sitte inne. Jeg gikk derfra med en kjip følelse. Istedefor å heller være glad for at  det i hele tatt ble noe av og at det var flott å se igjen venninner man ikke får truffet så ofte. 

Kan flere kjenne seg igjen i dette? Hvordan kan man endre på dette? 

Anonymkode: b2dd2...e1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...