AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #21 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørsmål fra andre hvor han understrekte flere ganger at han likte personligheten min og det er hva som er viktig og snakket rundt spørsmålet om han likte hvordan jeg så ut. Anonymkode: 5d460...346 Du forklarer dette altfor vagt. Først sier du at han ikke synes du er pen, så at han ikke liker utseendet ditt. Altså - jeg liker jo utseendet på mange som ikke er så veldig PENE. Fordi de ser gode ut, snille, smarte, interessante, fordi jeg er glad i dem og elsker smilet og øynene. Men jeg kan likevel se at de ikke er veldig pene og aldri ville vunnet en skjønnhetskonkurranse. Nå sier du at dette var svar til noen andre som spurte om han likte hvordan du så ut. Jeg ser ikke helt for meg dette her. Satt dere rundt bordet og så spurte noen «Nils, liker du utseendet til Anne?» Mens dere begge satt der? Du må være konkret og ikke gi oss bare tolkningen. Anonymkode: 8028f...767 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #22 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du forklarer dette altfor vagt. Først sier du at han ikke synes du er pen, så at han ikke liker utseendet ditt. Altså - jeg liker jo utseendet på mange som ikke er så veldig PENE. Fordi de ser gode ut, snille, smarte, interessante, fordi jeg er glad i dem og elsker smilet og øynene. Men jeg kan likevel se at de ikke er veldig pene og aldri ville vunnet en skjønnhetskonkurranse. Nå sier du at dette var svar til noen andre som spurte om han likte hvordan du så ut. Jeg ser ikke helt for meg dette her. Satt dere rundt bordet og så spurte noen «Nils, liker du utseendet til Anne?» Mens dere begge satt der? Du må være konkret og ikke gi oss bare tolkningen. Anonymkode: 8028f...767 Andre kommentarer før og i samtalen. Han sa det er personlighet og ikke utseende mitt han liker. Anonymkode: 5d460...346
Vera Skrevet 11. juni 2023 #23 Skrevet 11. juni 2023 Når dere attpåtil er 34 år..jeg kunne ha forstått at det var litt flaut å snakke om, dersom det var snakk om fjortiser..men å ikke kunne si at kjæresten er vakker når man er 34 år..det er no-go, og knusende for selvtilliten din Ts. Selvsagt skal den man er sammen med syns at man er verdens vakreste..det er jo hele pakken som gjør et menneske vakkert. 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #24 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For det er egentlig ikke nok.. Anonymkode: be459...82b Det er nok for meg. Anonymkode: b36f3...a15
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #25 Skrevet 11. juni 2023 Vera skrev (1 minutt siden): Når dere attpåtil er 34 år..jeg kunne ha forstått at det var litt flaut å snakke om, dersom det var snakk om fjortiser..men å ikke kunne si at kjæresten er vakker når man er 34 år..det er no-go, og knusende for selvtilliten din Ts. Selvsagt skal den man er sammen med syns at man er verdens vakreste..det er jo hele pakken som gjør et menneske vakkert. Nja. Synes man bør få et annet fokus når man har blitt såpass voksen, enn å være vakker. Anonymkode: 859fd...54e
Phoenix Heart Skrevet 11. juni 2023 #26 Skrevet 11. juni 2023 Er han tilbakestående? Sånt sier bare ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #27 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Andre kommentarer før og i samtalen. Han sa det er personlighet og ikke utseende mitt han liker. Anonymkode: 5d460...346 Sa han at du ikke var pen og at han ikke likte utseendet ditt? Eller snakket han om personligheten din og ikke nevnte utseendet ditt? Anonymkode: 0257d...944 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #28 Skrevet 11. juni 2023 Kan du forklare hva som skjedde og hva som ble sagt helt ordrett? Er du sikker på at du ikke har feiltolket situasjonen? Om ikke er jo både han og vennene sosialt tilbakestående. Anonymkode: 7f332...1bc 1 1
Vera Skrevet 11. juni 2023 #29 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nja. Synes man bør få et annet fokus når man har blitt såpass voksen, enn å være vakker. Anonymkode: 859fd...54e Det handler ikke om det. Selvsagt er det viktig å vite at man er attraktiv for kjæresten sin - hvorfor skal man ellers kjempe for forholdet? Og vakker blir man automatisk når man elsker noen - derfor er det snodig å si at man ikke syns partneren er vakker. 2
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 11. juni 2023 #30 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Andre kommentarer før og i samtalen. Han sa det er personlighet og ikke utseende mitt han liker. Anonymkode: 5d460...346 Hvis det er sagt på denne måten ville ikke jeg tolket det som at han ikke liker utseende ditt, men at han ikke er så overfladisk at han kun har valgt deg pga utseende.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #31 Skrevet 11. juni 2023 Dette skjedde jo i går kveld, ikke sikker på hvordan ta dette opp med han eller snakke med han om det. Anonymkode: 5d460...346
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #32 Skrevet 11. juni 2023 Dere har bare vært sammen i noen måneder. Hvis han ikke klarer å si han synes du er fin til vennene sine er det bare å snu seg og gå videre. Det er et veldig lite sjarmerende trekk, og at han allerede nå forsøker å trykke deg ned er et dårlig tegn. De som sier at det er positivt at han liker personligheten, så er det mulig å ha to tanker i hodet samtidig. Han kan synes du er fin og samtidig like utseende ditt. Anonymkode: a30c0...2ce 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #33 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvorfor hadde de denne samtalen foran deg? Er hele gjengen sosialt tilbakestående? Anonymkode: 859fd...54e Word Anonymkode: 678f7...b61 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #34 Skrevet 11. juni 2023 Utifra hvordan jeg forstår deg så har han jo ikke sagt at han ikke liker utseendet ditt, han har sagt at han liker personligheten din, og det er ikke det samme som at han ikke synes du er pen. Anonymkode: 8fab0...eed 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #35 Skrevet 11. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Spørsmål fra andre hvor han understrekte flere ganger at han likte personligheten min og det er hva som er viktig og snakket rundt spørsmålet om han likte hvordan jeg så ut. Anonymkode: 5d460...346 Jeg vet nesten ikke hva som er verst.. at andre spør han hva han synes om utseendet ditt mens du sitter der og hører på (hva i alle dager for en samtale var nå dette?!) eller at han faktisk da svarer at det er "personligheten" som er viktigst og snakket rundt spørsmålet om han i det hele tatt liker hvordan du ser ut.. altså hva faen.. 😨 Anonymkode: 26f63...cb1 2
Gjest Drakensson Skrevet 11. juni 2023 #36 Skrevet 11. juni 2023 Han er ærlig. Og absolutt, det å elske det indre er viktigst. Hadde han eksplisitt sagt at du var stygg, hadde det vært ille og noe helt annet. Vil du heller han skal lyge? Hadde vi snudd på dette: at tråden handlet om en mann som fikk høre fra dama at han ikke var pen, hadde alle joinet dama si side xD Det beste rådet du vil få er å egentlig bare prate med han om dette, hvis det plager deg veldig dette går fint
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #37 Skrevet 11. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Han er passe dum som sier det da, herregud... Anonymkode: 15065...cb2 Han jeg er sammen med ser så mye på andre damer når vi er ute, og han tror jeg ikke ser. Han ser jo meg hver dag og hadde jeg vært penere så hadde han sett mer. Anonymkode: c5176...641
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #38 Skrevet 11. juni 2023 Ikke greit. Hadde følt meg veldig usikker om min samboer hadde sagt noe slik. Du fortjener bedre! Anonymkode: e75de...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #39 Skrevet 11. juni 2023 Beklager ts, dette er fortsatt uklart. Ut fra det du skriver, kan vennene like gjerne ha insinuert at han er sammen med deg bare pga at du er pen - -slik at han påpeker at nei, han er ikke så overfladisk, han er sammen med deg pga din flotte personlighet…. Anonymkode: 8028f...767 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #40 Skrevet 11. juni 2023 svartkatt skrev (6 timer siden): Har han faktisk sagt han ikke liker utseendet ditt? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja.. Anonymkode: 5d460...346 Går han for aldri å få sex igjen eller? Anonymkode: 53c8b...55c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå