Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Exen fortalte meg gjentatte ganger at jeg kom til å angre om jeg gikk fra han, at det kom til å bli vanskelig å finne noen som ville være med meg over lengre tid. Han mener jeg kommer til å innse at han var det beste jeg kunne få.. 

Så da lurer jeg på, hva er sjansene for å finne en bra mann i min alder? 

Anonymkode: 958b6...400

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen din prøvde aktivt å bryte deg ned, og allerede der kan du finne bedre.

Du kan ha flaks, men regn med å legge inn noe innsats i letingen. Det er en litt vanskelig alder i.f.m barn/ikke barn etc. 

Anonymkode: 02107...39d

AnonymBruker
Skrevet

En bra mann? Hva legger du i det? og er du en bra dame da? 

Anonymkode: 53fac...456

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, en bra mann som i en normalt oppegående mann. 

Er en helt normal, oppegående dame selv. Full jobb. Har to barn, ønsker ikke flere barn (gjør ingenting om han har barn fra tidligere).. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så lett å svare på! 😂

Anonymkode: d3921...2b3

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vel, først og fremst må du jo gjøre deg tilgjengelig på «markedet». Så er det jo flere faktorer som man er avhengig av skal klaffe. Av erfaring så sies det jo at om man leter i desperasjon, så ender man enten opp med søppel eller ingenting.

Endret av Jaytee
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Å finne en "normalt oppegående mann" er jo uendelig enkelt. Alt avhenger av hvilke utseendkrav du har. Ønsker du en høy, stor og mørk mann er det mye vanskeligere feks.

Anonymkode: 065eb...718

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå leter jeg ikke, men begynte bare å tenke på hva eksen sa - at det skal være tilnærmet umulig å finne seg en partner i "min alder", så fikk jeg vel litt "små panikk" og tenkte å spørre her.. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel mer om du har draget. Og det vet du vel fra før. 

Anonymkode: 30e30...cc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å finne en "normalt oppegående mann" er jo uendelig enkelt. Alt avhenger av hvilke utseendkrav du har. Ønsker du en høy, stor og mørk mann er det mye vanskeligere feks.

Anonymkode: 065eb...718

Eksen min var høy, stor og mørk.. Tror jeg satser på noe annet nestegang 🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørsmålet er vel mer om du har draget. Og det vet du vel fra før. 

Anonymkode: 30e30...cc3

Ingen aning om jeg har draget lengre, vet jeg hadde det tidligere, men det er jo noen år siden nå 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er en helt normal, oppegående dame selv. Full jobb. Har to barn, ønsker ikke flere barn (gjør ingenting om han har barn fra tidligere).. 

Du kommer garantert til å finne flere. Bare gi det tid. Prioriter deg selv og barna, sørg for at du lever det best mulige livet du kan leve så vil bra menn også få øynene opp for deg. Og om du hopper ut på markedet, ha is i magen, og for all del, følg innstillingen jeg så i en annen profil; "Åpen for en jeg liker, ikke en jeg trenger". Mao. involver deg av lyst, ikke nødvendigheter.

Anonymkode: a1903...5a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat nå leter jeg ikke, men begynte bare å tenke på hva eksen sa - at det skal være tilnærmet umulig å finne seg en partner i "min alder", så fikk jeg vel litt "små panikk" og tenkte å spørre her.. 

Jeg er trådstarter i de to trådene om hun (meg) på 38 som bekymrer meg for om sjansene mine er små for å få et fast forhold. Mitt råd: Ikke bli desperat som meg. Nå har ikke jeg hatt sex etter bruddet med eksen da jeg kun ønsker sex i fast kjæresteforhold. Men jeg har utstrålt på date at jeg er desperat etter kjærlighet. Savner enormt klemmer og kos fra en mann. Du er 3 år yngre enn meg, du har bedre muligheter tror jeg 😅

Tonje 38 

Anonymkode: 21bf5...26d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du en mann?

Anonymkode: 8afea...fd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Svarer for meg selv på 38. Fordi jeg trenger kjærlighet, kos, klining, masse sex, og gode samtaler i et fast forhold. Også trenger jeg en mann å kose meg med i hverdagen, ta en kaffe, lage en god middag til, gå turer sammen, ligge i badekaret og kose sammen osv.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt absurd spørsmål for meg. Så jeg oppsummerer det jeg skrev rett over: 

Jeg trenger å gi og få kjærlighet til og fra en mann.

Trenger masse masse sex og kosing og klining med en fast kjæreste.

Gode samtaler og gi hverandre emosjonell støtte.

Kose seg sammen: F.eks. med kaffe, med god middag/ frokost/ lunsj, ligge inntil hverandre, gjøre hyggelige ting sammen både ute og hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er uproblematisk. Jeg er 43 og har tre stk som er interesserte i meg nå. To fra Tinder og en nabo der jeg har hytte 😅 Så jeg avventer og ser hvem jeg liker best, evt er åpen for at det blir ingen av dem.

Men jeg har vært alene med barn i mange år før jeg kastet meg ut i det igjen, og skaffet meg alt jeg ønsket meg på egenhånd av bra jobb, materielle ting og gode vennerelasjoner, alt er liksom på plass. Så den mannen som skal være livsledsageren min resten av livet skal liksom høyne det. Mange menn i denne alderen er relativt nyskilte og litt utafor pga samlivsbrudd. Så ta deg god tid og bli kjent med dem før du går all in. 

Anonymkode: efaae...2c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...