AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Jeg bruker mye plain T-skjorter i hvitt eller sort til mønstrede skjørt nå på sommeren. Trenger nå å bytte ut noen av T-skjortene. Hva mener du er den perfekte Brand? Jeg vil helst at de ikke er så tynne at de er gjennomsiktige, rund hals, og korte ermer. Anonymkode: 01279...c90
Roci Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Jeg synes Arket Crew Neck T-Shirt og COS Regular Fit T-Shirt er perfekte Passelig tykkelse på stoffet, god kvalitet som ser pen ut og holder farge og fasong, og fin passform uten å være formsydd/innsvinget. Jeg opplever at de er "true to size".
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Topper/kortarmat/basetopp-med-kort-arm/615203/?nosto=productcategory-nosto-1-fallback-nosto-1 Kjøpte en sånn ved en tilfeldighet her for et par uker siden, og likte den veldig godt. Passelig tykt stoff som ikke er for gjennomsiktig, holder seg godt i vask og passelig lengde på ermer osv. Anonymkode: f93d3...a77
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Jeg kjøpte en 2-pack med sort og hvit t-skjorte fra Weekday. Litt tykkere enn den tynneste bomullen, så føles litt mer ut som kvalitet i stoffet. De sitter litt løst, men ikke baggy/oversized. Hvis du vil ha det helt formtett så har jeg hørt mye bra om Skims. Har en t-skjorte fra Cotton-kolleksjonen på vei i posten nå, men har ikke fått den ennå. Anonymkode: b8434...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå