Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei tokk en test for ca 5 dager siden og den ble svak positiv, kan ikke ha vært lengre enn 3 uker på vei. Skulle også ha fått mensen idag men har ikke fått dette. Dette er min 3 graviditet, de 2 andre endte i en missed abortion i uke 10 og uke 4...  nå går jeg og er konstant stresset og testen som jeg tokk noen dager senere var ikke mye mørkere. Jeg har sett på nett at testene blir mørkere hver dag, men nå er jeg redd for og ta en ny I tilfelle den ikke er mørkere.

Anonymkode: 6dd29...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mye å få gjort annet enn å vente. Du kan bestille tidlig ul til uke 6 for å sjekke for hjerteaktivitet, om hjertet slår har du oddsene på din side i hvert fall. 

Ender denne også opp i en ma, ville jeg bedt om en sjekk hos gynekolog. Mulig du trenger tilskudd av progesteron som graviditetsstøtte de første ukene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei tokk en test for ca 5 dager siden og den ble svak positiv, kan ikke ha vært lengre enn 3 uker på vei. Skulle også ha fått mensen idag men har ikke fått dette. Dette er min 3 graviditet, de 2 andre endte i en missed abortion i uke 10 og uke 4...  nå går jeg og er konstant stresset og testen som jeg tokk noen dager senere var ikke mye mørkere. Jeg har sett på nett at testene blir mørkere hver dag, men nå er jeg redd for og ta en ny I tilfelle den ikke er mørkere.

Jeg hadde 5 SA på rad. En i uke 13. gravid igjen nå. Men angsten kom seg ikke før OUL i uke 19…

Anonymkode: 6a81c...4fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde 5 SA på rad. En i uke 13. gravid igjen nå. Men angsten kom seg ikke før OUL i uke 19…

Åj, det må ha vært super tungt.. fant de ut noen grunn til hvorfor det kan ha skjedd så mange ganger eller?

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde 11 tidlige SA på rad og er nå i uke 27. Jeg har fortsatt litt vanskelig for å forstå at det går bra nå. 

Anonymkode: a0fc4...0bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Åj, det må ha vært super tungt.. fant de ut noen grunn til hvorfor det kan ha skjedd så mange ganger eller?

Usikkert. Men funket på første forsøk med progynova og lutinus tilskudd..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Usikkert. Men funket på første forsøk med progynova og lutinus tilskudd..

Okei 😊så bra, hvor tidlig i svangerskapet startet du med det da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Okei 😊så bra, hvor tidlig i svangerskapet startet du med det da?

Ved positiv test

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...