Hu i Svingen Skrevet 11. januar 2006 #21 Del Skrevet 11. januar 2006 Reagerte i grunnen mest på at trådstarter kaller seg hundeelskerinnen jeg da. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. januar 2006 #22 Del Skrevet 11. januar 2006 Reagerte i grunnen mest på at trådstarter kaller seg hundeelskerinnen jeg da. :klø: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #23 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg kjenner langt flere slanke mennesker med katt enn overvektige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 11. januar 2006 #24 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg leste det jeg....du mente det nok ← Da jeg skrev det, mente jeg det, hehe, men jeg har ingen problemer med at det ble slettet. Jøss - modererer dere hverandre også nå? ←Jepp. Psst! Jeg skrev som Trille og ikke som Trille (mod) Reagerte i grunnen mest på at trådstarter kaller seg hundeelskerinnen jeg da. :klø:← Dyresex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 11. januar 2006 #25 Del Skrevet 11. januar 2006 Doggie style Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaya Skrevet 11. januar 2006 #26 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg er veldig tynn og har to katter. *forsvare seg* Meeen, når jeg tenker etter spiser jeg mye, så jeg har nok veldig høy forbrenning. Det er sikkert sånn at katteeiere er glade i å spise, og at noen av oss er heldige med forbrenningen og andre ikke. Jepp, sånn er det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #27 Del Skrevet 11. januar 2006 Dersom du blir kvalm av katter vil jeg anbefale deg å ikke spise dem. ← Jeg må bare gi denne kommentaren litt plass og verdighet. Ler så jeg griner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. januar 2006 #28 Del Skrevet 11. januar 2006 Dyresex? ← Hvis trådstarter er vant til å k****e hunder, så tenker hun kanskje sex når hun ser katter også? Og om hun ofte tenker på dyresex så er det ikke rart hun er kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SniperCat! Skrevet 11. januar 2006 #29 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Kanskje hun bare er litt lei seg fordi ingen vil kalle henne pus..? *der er hun! hun i den gusjegrønne frakken som går og vagger. litt mot venstre..der!..nååååå...ja...BANG!* Endret 11. januar 2006 av SniperCat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 14. januar 2006 #30 Del Skrevet 14. januar 2006 Da jeg hadde katt var jeg slank. Nå har jeg hund og er ...ikke slank... Jeg som går turer og all ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 14. januar 2006 #31 Del Skrevet 14. januar 2006 Da jeg hadde katt var jeg slank. Nå har jeg hund og er ...ikke slank... Jeg som går turer og all ting ← hm.det var da merkelig, dette er jo feil i følge trådstarter :klø: søk om det på nettet du, dette er jo utrolig rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #32 Del Skrevet 14. januar 2006 Ufattelig? Jeg ser jo nesten bare overvektige damer med katter. Hva er grunnen til det? Er det rart katter gjør meg kvalm? ← Ja, det er et merkelig fenomen. Men er det virkelig kattene som gjør deg kvalm, eller er det de overvektige damene? Mitt råd til deg er at du ikke skaffer deg katt, for da vil du legge på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #33 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg er tynn, men katta mi er en feit jævel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #34 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg må bare medgi at trådstarter har rett, folkens. Jeg har aldri tenkt over det, men det er jo selvfølgelig fordi jeg har katt at jeg er overvektig! Eller omvendt...at jeg har katt fordi jeg er overvektig... :klø: Uansett. Katter og feite folk hører sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå