Gå til innhold

katter

Gjest hundeelskerinnen

Anbefalte innlegg

Gjest hundeelskerinnen

Ufattelig?

Jeg ser jo nesten bare overvektige damer med katter. Hva er grunnen til det?

Er det rart katter gjør meg kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miloine

Ja det er nok speilbilde ditt du ser.

Hvor er "piss meg i øret smileyen?"

da bruker jeg denne uansett :kvalm:

Jeg har 3 katter og jeg er ikke overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen overvektige som ikke har katt, og noen som er overvektige og har hund (også overvektig).

Selv er jeg slank, samboern min er mann og ikke overvektig (dog med en liten pondus), og sammen har vi en katt. Men det er ikke så mange som ser meg til daglig, da, sikkert ikke du heller. Og pusen er littegrann lubben, det skal innrømmes.

Dersom du blir kvalm av katter vil jeg anbefale deg å ikke spise dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barne- og familiemedister

For min del kunne man gjerne tatt kverken på alle katter, særlig hvis det i tillegg hadde løst problemet med overvektige damer.

Innlegget er endret da sitatet er slettet ;)

Misty (mod)

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

:vinke:

Jeg er slank og har katt.

Jeg vet om mange slanke mennesker som har katt.

Og jeg vet om overvektige mennesker som ikke har katt, noen som attpåtil ikke liker katter og noen av de har til og med hund.

Når du i tillegg er den eneste som ser det blir det jo litt merkelig.

Gurnnen? kanskje noe galt med synet ditt?

Kanskje du ikke har hund en gang, kanskje det faktisk er en katt du har du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del kunne man gjerne tatt kverken på alle katter, særlig hvis det i tillegg hadde løst problemet med overvektige damer.

:frustrert: Hold fingrene unna pusen min! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig, at de slanke med katter må forsvare seg? Hadde ikke giddet å si noe, for trådstarters innlegg er og blir totalt tåpelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christineemily

Jeg kjenner en radmager dame med en særdeles feit katt. Viktig å ikke kattegorisere serr'u! Katta er så feit at når han skal ha medisiner hos dyrlegen går han i kategorien "liten hund" :ler: . Han heter forresten Ivar :-D , og er en søt pus! Tross vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig, at de slanke med katter må forsvare seg? Hadde ikke giddet å si noe, for trådstarters innlegg er og blir totalt tåpelig

For de fleste som har svart her (meg inkludert) dreier det seg trolig om humor kombinert med littegrann irritasjon. Jeg synes også selvsagt at innlegget er tåpelig, men hva så, jeg hadde det morsomt da jeg svarte.

(Du skriver også DE slanke - :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja og nei.

Jeg visste vel at du kom til å legge både doble og triple betydninger i den der, ja.

Noe annet ville vel skuffet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Min mor har katt. Hun er ikke overvektig. Min bror er derimot overvektig, og de hadde katt da min bror bodde hjemme hos min mor også.

Så jeg stemmer for at det er en sammenheng mellom overvektige menn og katter, men ikke mellom overvektige kvinner og katter.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager inderlig trakassering av trådstarter og avsporing av tråden. Jeg skrev et skikkelig ufint innlegg (som jeg skal passe meg for ikke å nevne i CV-en min, hvis jeg beslutter meg for å søke posten som kose- og mosemedister).

:klappe: til Misty som i beste moderatorånd forholder seg til tekst og ikke forfatter.

Jeg kjenner ingen overvektige kvinner som har katt. Min erfaring er at katter ikke har eiere - de holder stab.

Det er godt mulig at det finnes flere katter med overvektige kvinner i staben, men jeg tror ikke at vi kommer overvektige kvinner eller trådstarters kvalme til livs ved å knerte katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Innlegget er endret da sitatet er slettet ;)

Misty (mod)

dumme medister, :cry: nå ble jeg skikkelig såret, du er dum du.....

;)

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Jeg beklager inderlig trakassering av trådstarter og avsporing av tråden. Jeg skrev et skikkelig ufint innlegg (som jeg skal passe meg for ikke å nevne i CV-en min, hvis jeg beslutter meg for å søke posten som kose- og mosemedister).

:ler: jeg leste det jeg....du mente det nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest christineemily
Ufattelig?

Er det rart katter gjør meg kvalm?

By the way: betyr dette at du blir kvalm av overvektige også? Du har virkelig et seriøst problem du :overrasket: !!! Jeg ler av deg :ler::ler::ler: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...