AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Hva sa dere som begrunnelse for å avvise? Og hva var egentlige årsaken? Jeg har møtt folk fra Tinder i sin tid selv. Jeg husker et kjipt avslag der fyren sa at han så med en gang på 2 sekunder at jeg ikke var den jenta han ønsket. Jeg tenkte at da var det mulig noe med utseende mitt. Lett å tenke. Men sånn er livet. Dating er ikke lett. Hva bruker dere å si og hva avgjorde at dere ikke var interesserte? Hvordan takler dere som ble avvist avvisningen? Anonymkode: 7a513...1c4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Nå var ikke dette noen jeg møtte via Tinder eller lignende, men ute i virkeligheten, så jeg merket jo umiddelbart at det ikke var noen kjemi fra min side. Enkelt og greit, fyren var helt ok han men jeg kunne aldri fått følelser for han. Jeg sa vel enkelt og greit bare "nei". Anonymkode: ad5d3...20c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Ikke fysisk tiltrekkende, ikke min smak. Anonymkode: 39fc1...897 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Jeg sa at vi var for forskjellige, men egentlig luktet han helt feil. Han luktet som en bror. Anonymkode: d7b85...594 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva sa dere som begrunnelse for å avvise? Og hva var egentlige årsaken? Jeg har møtt folk fra Tinder i sin tid selv. Jeg husker et kjipt avslag der fyren sa at han så med en gang på 2 sekunder at jeg ikke var den jenta han ønsket. Jeg tenkte at da var det mulig noe med utseende mitt. Lett å tenke. Men sånn er livet. Dating er ikke lett. Hva bruker dere å si og hva avgjorde at dere ikke var interesserte? Hvordan takler dere som ble avvist avvisningen? Anonymkode: 7a513...1c4 Er det virkelig noen som avviser deg før dere har datet, bare ved å se deg? Det er jo sykt. Da gjennomfører man daten av respekt, noe annet er utenkelig. Så utrolig dårlig gjort av han . Man kan jo få det hyggelig selv om det ikke blir noe senere. Da er han jo alt for utseendetfiksert om han sa i fra med en gang han så deg. Frekt!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Er det virkelig noen som avviser deg før dere har datet, bare ved å se deg? Det er jo sykt. Da gjennomfører man daten av respekt, noe annet er utenkelig. Så utrolig dårlig gjort av han . Man kan jo få det hyggelig selv om det ikke blir noe senere. Da er han jo alt for utseendetfiksert om han sa i fra med en gang han så deg. Frekt! Mannfolk i 20-30 åra er slik. Når de er 40 åra roer de seg litt med kravene for de vet selv at de har blitt eldre. Min eks kjæreste avviste dateforespørsel hvis damene ikke var fine nok. Anonymkode: 39fc1...897 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 6 minutter siden, Mysticgirl said: Er det virkelig noen som avviser deg før dere har datet, bare ved å se deg? Det er jo sykt. Da gjennomfører man daten av respekt, noe annet er utenkelig. Så utrolig dårlig gjort av han . Man kan jo få det hyggelig selv om det ikke blir noe senere. Da er han jo alt for utseendetfiksert om han sa i fra med en gang han så deg. Frekt! Det er mange år siden. Vi gikk en tur. Han sa det etter å ha gått i cirka 20 minutter. Han sa at han så det med en gang han gikk ut av bilen at jeg ikke var hans type dame. I løpet av ett til to sekunder var det avgjort. Ja, jeg synes det var frekt å si. Glemmer det aldri. Følte meg ikke særlig bra etter den dagen. Men han ble for overfladisk for mitt vedkommende . 😊 Anonymkode: 7a513...1c4 2
FlowahPowah Skrevet 11. juni 2023 #8 Skrevet 11. juni 2023 De få gangene jeg har gjort det er det gjerne fordi bilder på Tinder, etc. ikke stemmer overhodet med personen som sitter og venter. Om de har brukt 5 år og 20 kilo gamle bilder, eller at bildene rett og slett er misvisende, det varierer. Da hender det jeg snur i døra. Eller så setter jeg meg ned, tar en øl, småprat før jeg drar rett hjem igjen. Legger igjen en liten beskjed på appen a la "Du ble oppdatere bildene dine" og så slett. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 Just now, FlowahPowah said: De få gangene jeg har gjort det er det gjerne fordi bilder på Tinder, etc. ikke stemmer overhodet med personen som sitter og venter. Om de har brukt 5 år og 20 kilo gamle bilder, eller at bildene rett og slett er misvisende, det varierer. Da hender det jeg snur i døra. Eller så setter jeg meg ned, tar en øl, småprat før jeg drar rett hjem igjen. Legger igjen en liten beskjed på appen a la "Du ble oppdatere bildene dine" og så slett. Huff. Jeg la ut de fineste bildene av meg selv. Det var en som sa at jeg ikke lignet bildet. Det er ikke alltid lett å vite om man ser ut som på bildet. De fleste legger ut de fineste av seg selv tror jeg. Jeg synes at det er ufint å fokusere på å si dette med bildene. Det virker overfladisk. Men det er min mening. Anonymkode: 7a513...1c4 2
FlowahPowah Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff. Jeg la ut de fineste bildene av meg selv. Det var en som sa at jeg ikke lignet bildet. Det er ikke alltid lett å vite om man ser ut som på bildet. De fleste legger ut de fineste av seg selv tror jeg. Jeg synes at det er ufint å fokusere på å si dette med bildene. Det virker overfladisk. Men det er min mening. Anonymkode: 7a513...1c4 Trenger ikke være helt 100%, men når jeg sliter med å kjenne igjen daten basert på bildene, så har det gått litt langt, syns jeg da. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 1 minutt siden, FlowahPowah said: Trenger ikke være helt 100%, men når jeg sliter med å kjenne igjen daten basert på bildene, så har det gått litt langt, syns jeg da. Det er din mening . Men det er ikke sikkert at den som legger det ut tenker på det samme. Sånn er det bare. Anonymkode: 7a513...1c4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 Tja hadde noen avvist meg på to sek, da hadde jeg vært glad til. Dog ville jeg ha reagert negativt om hilsingen var litt avisende og lite åpenhjertig. Men er jeg date, hadde jeg jo fullført den. Men mulig gjort den kort Anonymkode: 95c88...50b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva sa dere som begrunnelse for å avvise? Og hva var egentlige årsaken? Jeg har møtt folk fra Tinder i sin tid selv. Jeg husker et kjipt avslag der fyren sa at han så med en gang på 2 sekunder at jeg ikke var den jenta han ønsket. Jeg tenkte at da var det mulig noe med utseende mitt. Lett å tenke. Men sånn er livet. Dating er ikke lett. Hva bruker dere å si og hva avgjorde at dere ikke var interesserte? Hvordan takler dere som ble avvist avvisningen? Anonymkode: 7a513...1c4 Jeg var på 2 dater med en fyr. Han unnskyldte seg veldig mye. Etter første daten sendte han lang snap å spurte hva jeg følte osv osv. Jeg sa jeg ikke visste det etter en gang. På 2 date unnskyldte han seg for meldingen og enda mer. Så da sa jeg fra om at jeg ikke følte kjemien var helt rett. Noen månder senere sendte han plutselig melding å skrev: vil du ha et tips, ikke dump fyren etter dater, du får ikke type på den måten🙄jeg hadde så lyst å svare at han måtte slutte å unnskylde seg for alt mulig på dater å prøve å unngå å sende damer den lange novellen av en snap han sendte meg. Anonymkode: a6d77...8ec
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #14 Skrevet 11. juni 2023 Jeg synes det er høflig å gjennomføre daten uansett. Jeg sa bare takk for daten, men jeg tror ikke dette er noe å gå videre med. Grunnen var stemmen og dialekten hennes, som ville gått meg på nervene ganske fort. Hun fant seg en type til slutt. Jeg er fortsatt singel 😂 Anonymkode: a1b09...f5c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #15 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Huff. Jeg la ut de fineste bildene av meg selv. Det var en som sa at jeg ikke lignet bildet. Det er ikke alltid lett å vite om man ser ut som på bildet. De fleste legger ut de fineste av seg selv tror jeg. Jeg synes at det er ufint å fokusere på å si dette med bildene. Det virker overfladisk. Men det er min mening. Anonymkode: 7a513...1c4 Å bare fokusere på bildene er jo litt feil, men jeg har gått på dater der jeg ikke har kjent igjen personen fordi det var et så gammelt bilde. tenker det også er litt juks. Anonymkode: a6d77...8ec
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #16 Skrevet 11. juni 2023 Egentlige årsaker: Han ville bare snakke om seg selv og vennene sine, helt uinteressert i å høre om meg Han ville bare snakke om jobben sin, helt uinteressert i andre temaer Han drev konstant og avbrøt mens jeg snakka, men ville ikke la meg avbryte han tilbake Han snakket nedsettende om kvinner generelt Han snakket en masse om hvordan han syntes nordmenn er usympatiske, uomtenksomme og egoistiske Han snakket på innpust og utpust og jeg slapp knapt til med et ord Da jeg spurte om vi skulle dele regninga sa han sint «du får betale for deg selv», selv om han hadde drukket og spist for mer enn halvparten av regninga Han forklarte meg «hvordan verden egentlig fungerer, skønner du» Han var mye mindre tiltrekkende i virkeligheten enn på bildene Hva jeg ga som grunn: Følte ikke helt at kjemien var der Noen ganger er det jo faktisk bare sånn at kjemien mangler og. Jeg møtte også en gang en fyr som var nyseparert og bodde sammen med kone (separert fra) og barn fortsatt. Da sa jeg ærlig at det var derfor, og at han kunne ta kontakt når han ikke lenger bodde med kona. Anonymkode: c0637...53f 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #17 Skrevet 11. juni 2023 Som oftest er det utseendet, men det betyr ikke at han ikke er kjekk. Jeg har datet menn som kunne vært calvin klein modeller og som i mange miljøer regnes som "prototypen" på en kjekkas! Men for meg hjelper ikke det om den seksuelle tiltrekningen ikke er der, da er han bare fin å se på men ikke en jeg vil kaste meg over å knulle. Væremåten har også veldig mye å si her. Han kan oppføre seg som svigermors drøm men om han ikke klarer å flørte på en naturlig måte men bruker en slags oppskrift om at "nå er det tredje date så nå skal jeg ta hun på armen" så skaper det bare ikke noe genuin gnist Anonymkode: f1913...191
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #18 Skrevet 11. juni 2023 Jeg har avvist menn pga helt forskjellig livsstil og holdninger. F eks en del som røyker hasj hver dag, når jeg var 19 brydde jeg meg ikke men når jeg ble 25 ble det for uansvarlig, menn som ikke pynter seg til date og er litt slaskete, en rasist, en anti feminist, en trump supporter som babler i vei om Q-anon og pedoringer og gift i vannet, menn som fester mye, menn med flere barn fra før etc Anonymkode: f1913...191
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #19 Skrevet 11. juni 2023 Jeg møtte ei fra Tinder en gang som jeg avviste etter første date. Jeg sa at jeg ikke følte noe kjemi, eller at vi hadde nok til felles. Sannheten var at ho var for tynn for min smak. På profilen hadde ho bilder kun av ansiktet, og der kunne man tydelig se søte bollekinn og dobbelthake. Hun presenterte også seg selv som fyldig. Da vi møttes fikk jeg jo se hele kroppen, og jeg vil ikke si at ho var lubben en gang. Anonymkode: 7e674...348
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #20 Skrevet 12. juni 2023 Har bare «avvist» en mann fra Tinder av de 5 datene jeg var på. De andre 4 avviste meg 🙈 Han jeg avviste, gjorde jeg det etter å ha chattet 4 måneder. Vi hadde bare 2 fysiske møter på tir og café. Etter andre daten skrev han at han var usikker og måtte tenke seg om angående om det kunne bli forhold på oss. Da orket jeg ikke mer og skrev at jeg ønsket å avslutte. Etter 4 måneder på chat og jeg var veldig betatt. Denne mannen var 59 år og jeg 37. Jeg tente veldig på ham. Vi rakk ikke å ha sex, da vi begge er seriøse og har sex kun i et forhold. Det var synd, men hadde ikke jeg avsluttet, så hadde han trukket seg. Komplisert dette med dating til tider.. Anonymkode: 3da6b...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå