AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Tenkte jeg ville prøve dette, å fjerne alle SOME apper fra tlf. Fordi jeg bruker jo så mye tid på dette, må sjekke heletiden 😂. Rett før jeg legger meg også... Men så oppdager jeg følgende: hvorfor skal jeg bruke så mye tid på dette? Må jeg vite at ei venninne har vært på butikken, løpt en tur, trent eller annet hverdagslig. Er det noe viktig kan hun sende meg en sms/ringe. Nå har jeg gått 2 uker uten SOME, har aldri hatt det bedre. Søvnen er bedre også, jeg har tid til meg selv. Tlf ligger nå i et annet rom når jeg sover. Kjøpt meg vekkeklokke i stedet! 😅. I dag sverger jeg til sms og tlf E-post har jeg også..... Anonymkode: c4b70...2ee
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenkte jeg ville prøve dette, å fjerne alle SOME apper fra tlf. Fordi jeg bruker jo så mye tid på dette, må sjekke heletiden 😂. Rett før jeg legger meg også... Men så oppdager jeg følgende: hvorfor skal jeg bruke så mye tid på dette? Må jeg vite at ei venninne har vært på butikken, løpt en tur, trent eller annet hverdagslig. Er det noe viktig kan hun sende meg en sms/ringe. Nå har jeg gått 2 uker uten SOME, har aldri hatt det bedre. Søvnen er bedre også, jeg har tid til meg selv. Tlf ligger nå i et annet rom når jeg sover. Kjøpt meg vekkeklokke i stedet! 😅. I dag sverger jeg til sms og tlf E-post har jeg også..... Anonymkode: c4b70...2ee I stedet bruker du tid på kg. Er det bedre? Anonymkode: 24a56...984
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I stedet bruker du tid på kg. Er det bedre? Anonymkode: 24a56...984 Ja, KG er ikke på tlf Anonymkode: c4b70...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Jeg gjør dette i perioder. Veldig deilig å ikke være pålogget hele tiden. Anonymkode: 954fa...2b6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Ja, aldri vært noen stor bruker av sosiale medier egentlig. Tar lengre og lengre pauser fra KG også. Anonymkode: 1b4ba...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå