AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Skrevet 11. juni 2023 Jeg må si at jeg hele livet har vært uheldig med menn. Siden jeg ikke helt har utseendet med meg, har jeg blitt utnyttet av menn som ønsket høyere levestandard, en vaskehjelp, mor til avkommet sitt og så videre. Etter bruddet med eksmann nummer to grunnet hans totale sexnekt kombinert med utroskap, fyll og null innsats i huset, tenkte jeg at jeg egentlig ikke fortjener en partner. Registrerte meg da på Tinder for å få meg et ligg, siden det da hadde gått flere år uten sex. Tre uker senere befant jeg meg imidlertid i et fast forhold med en god, kjekk, edruelig, omsorgsfull og morsom mann. Vi flyttet sammen etter et halvt år, da ingen av oss ønsket langvarig avstandsforhold med max en helg i måneden sammen. Nå har vi bodd sammen i seks år, er forlovet og har det veldig bra. Sex hver dag, gode samtaler, masse kos, jevn fordeling av husarbeid, masse latter sammen. Jeg ser jo at han fysisk er i et helt annet liga enn meg. Familie og venner sier at han er sammen med meg på grunn av penger og status - jeg har en lederstilling med høy lønn, eget hus og alt på stell. Samtidig tjener mannen kun 3-4 tusen kroner mindre i måneden enn meg i sitt håndverkeryrke, er handy og nettopp fått opprykk på jobb (prosjektleder). Ja, han hadde slitt med økonomi og jobb i hjemlandet (et annet skandinavisk land), men det er ikke slik at han lever på meg eller lar meg forsørge ham. Han har jobbet fra dag 1 etter flytting til meg. Burde jeg drite i det familie og venner sier? Eller er det faktisk slik at jeg burde være alene for resten av mitt liv, fordi jeg er uelskbar? Anonymkode: f4b1d...c9a 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Jeg tror mannen din hadde blitt knust om han visste hva familien din sier om han bak ryggen hans. En mann som gjør det bra karrieremessig og er der for deg blir snakket om på en slik stygg måte. Jeg ville ikke akseptert at familien kastet sånn dritt om en mann jeg elsket og som behandlet meg så bra Anonymkode: 94f7c...b75 14 4 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Familien din og vennene dine må være veldig overfladiske når de ikke tror en attraktiv mann må ha skjulte hensikter for å være sammen med deg i seks (!) år. Jeg tror ikke en inntektsdifferanse på tre-fire tusen er stor nok til å gidde å «utnytte» noen i så lang tid, med mindre det er sånn at du betaler alle utgifter mens han bruker lønnen sin på seg selv. Anonymkode: 718a4...395 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Familien din og vennene dine må være veldig overfladiske når de ikke tror en attraktiv mann må ha skjulte hensikter for å være sammen med deg i seks (!) år. Jeg tror ikke en inntektsdifferanse på tre-fire tusen er stor nok til å gidde å «utnytte» noen i så lang tid, med mindre det er sånn at du betaler alle utgifter mens han bruker lønnen sin på seg selv. Anonymkode: 718a4...395 Nei, vi har tilgang til hverandres kontoer og bruker penger fra konto der det er penger for øyeblikket (jeg får betalt den 15., han den 1. i måneden). Han bruker minimalt med penger på seg selv. Det er bare så stor forskjell på oss utseendemessig. Anonymkode: f4b1d...c9a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Burde jeg drite i det familie og venner sier? Eller er det faktisk slik at jeg burde være alene for resten av mitt liv, fordi jeg er uelskbar? Jepp, det burde du absolutt drite i. Men vet du hva jeg synes at du burde gjøre noe med? Alle disse menneskene som får deg til å tenke at du ikke er verdt å elskes, de er ikke verdt en plass i livet ditt. Om du absolutt må ha dem der, så sett dem i det minste langt bak og ut til siden, slik at du ikke behøver høre dem mer. Selvsagt er du elskbar. Anonymkode: c40cf...1e5 6 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 Kanskje han er en mann med substans som ser hele deg, med personlighet og verdier og væremåte og sjarm, i tillegg til utseende. Kanskje han liker ditt utseende. Man må ikke se ut som fotomodell for å være bra nok. Synes familie og venner er kjipe. Hva om du sier at han forsørger seg selv. Og selv om det virker som de har vanskelig for å tro det, så liker han faktisk DEG. Anonymkode: 34680...dd6 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 De er misunnelige. Drit i dem. Anonymkode: 31440...9d6 3 4 2
exictence Skrevet 11. juni 2023 #8 Skrevet 11. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tre uker senere befant jeg meg imidlertid i et fast forhold med en god, kjekk, edruelig, omsorgsfull og morsom mann. Vi flyttet sammen etter et halvt år, da ingen av oss ønsket langvarig avstandsforhold med max en helg i måneden sammen. Så utrolig koselig. Selvfølgelig er det gjensidighet kjærlighet mellom dere som dere fortjener begge to. Jeg har også truffet meg en så snill og god mann etter spesielt en dårlig erfaring. Jeg nyter det fullt. Det håper jeg både du og han gjør også. Det dine såkalte venner og familie sier om at han er sammen med deg av andre grunner er så stygt og direkte slemt sagt, og uansett selv om det stemte (selvfølgelig ikke), sier man jo ikke sånt. Forferdelig stygt sagt, kanskje de ikke vet bedre, vet ikke hva som får folk til å si direkte slemme ting. AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har vi bodd sammen i seks år, er forlovet og har det veldig bra. Sex hver dag, gode samtaler, masse kos, jevn fordeling av husarbeid, masse latter sammen. ❤️ Nyt det. Det er det viktigste. Det at dere to har det godt sammen, er det som teller. Sånn har jeg det, og tenker over hvor godt det er og hvor heldig jeg er. AnonymBruker skrev (1 time siden): Familie og venner sier at han er sammen med meg på grunn av penger og status - jeg har en lederstilling med høy lønn, eget hus og alt på stell. Samtidig tjener mannen kun 3-4 tusen kroner mindre i måneden enn meg i sitt håndverkeryrke, er handy og nettopp fått opprykk på jobb (prosjektleder). Stygt sagt. Bare smil og vis at du er trygg i eg selv. Ikke kast bort negativ energi på å forklare og forsvare. Da bare føler de at det er noe i det, siden du lar deg bli provosert. Vil tro de er misunnelig. AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde jeg drite i det familie og venner sier? Ja, absolutt. Nyt og vær glad for kjærligheten og at dere har det så godt sammen. AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller er det faktisk slik at jeg burde være alene for resten av mitt liv, fordi jeg er uelskbar? Anonymkode: f4b1d...c9a Uff, tenker du tanken på noe sånt. Trist. Nyt de fine øyeblikkene som det høres ut som begge dere har. Jeg er sammen med en fantastisk god og snill mann, og jeg merker at jeg smiler mye mer Jeg nyter det. Endret 11. juni 2023 av exictence 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Skrevet 11. juni 2023 Jeg tenker de har skapt seg et (falskt/snevert) bilde av deg og ikke helt klarer eller ønsker å innse det. Da lager de seg sin egen forklaring for å ikke måtte innrømme at de har tatt feil. Det kan godt være ubevisst. Du er ikke uelskbar, du lever i et godt forhold slik du beskriver det. Dere har samhold og samarbeid og omsorg for hverandre, det er noe mange leter etter og ikke klarer å finne/skape i eget liv. Kanskje du nå utfordrer en av deres livsløgner? Da er det lettere for de å trykke deg ned enn å endre egne trossystemer. Jeg synes du skal gi de beskjed om at det ikke er greit å komme med slike kommentarer, og at de heller bør være glad på dine vegne for at du har vært heldig og har det godt. Anonymkode: 4ee57...e6b 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #10 Skrevet 11. juni 2023 Så uheldig du har vært tidligere, og så kjipe venner og familie du har ! ❤️ Her har noen virkelig trøkt deg ned og gitt deg dårlig selvtillit, det er den du bør jobbe med. Og be venner og familie om å dra til helvette. Anonymkode: edb39...20b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Skrevet 11. juni 2023 exictence skrev (9 minutter siden): Så utrolig koselig. Selvfølgelig er det gjensidighet kjærlighet mellom dere som dere fortjener begge to. Jeg har også truffet meg en så snill og god mann etter spesielt en dårlig erfaring. Jeg nyter det fullt. Det håper jeg både du og han gjør også. Det dine såkalte venner og familie sier om at han er sammen med deg av andre grunner er så stygt og direkte slemt sagt, og uansett selv om det stemte (selvfølgelig ikke), sier man jo ikke sånt. Forferdelig stygt sagt, kanskje de ikke vet bedre, vet ikke hva som får folk til å si direkte slemme ting. ❤️ Nyt det. Det er det viktigste. Det at dere to har det godt sammen, er det som teller. Sånn har jeg det, og tenker over hvor godt det er og hvor heldig jeg er. Stygt sagt. Bare smil og hvis at du er trygg i eg selv. Ikke kast bort negativ energi på å forklare og forsvare. Da bare føler de at det er noe i det, siden du lar deg bli provosert. Vil tro de er misunnelig. Ja, absolutt. Nyt og vær glad for kjærligheten og at dere har det så godt sammen. Uff, tenker du tanken på noe sånt. Trist. Nyt de fine øyeblikkene som det høres ut som begge dere har. Jeg er sammen med en fantastisk god og snill mann, og jeg merker at jeg smiler mye mer Jeg nyter det. Litt OT, men jeg ble glad for å lese innlegget ditt. Jeg husker noe av det du delte for noen år siden, og det er fint å lese at du nå har funnet en partner som gjør livet ditt bedre. Anonymkode: 4ee57...e6b 1
exictence Skrevet 11. juni 2023 #12 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Litt OT, men jeg ble glad for å lese innlegget ditt. Jeg husker noe av det du delte for noen år siden, og det er fint å lese at du nå har funnet en partner som gjør livet ditt bedre. Anonymkode: 4ee57...e6b Tusen takk. ja, du kan tro jeg nyter det nå. Tenker at jeg er klarer å nyte det ekstra mye nå, derfor. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Skrevet 11. juni 2023 Litt av noen venner og familie du har… Dere har vært i lag i 6 år og har det fortsatt godt sammens, bytt ut vennene dine og minimer kontakt med din familie og kos deg:) Anonymkode: b8c3b...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #14 Skrevet 11. juni 2023 Du fortjener den kjærligheten du opplever nå, selvsagt gjør du det❤️ Familien og vennene dine som snakker stygt om han og sprer sine mistanker mangler ikke bare takt og tone, de mangler tillit og er mest sannsynlig misunnelige. Jeg heier på deg og på kjærligheten og nye mannen din høres helt fantastisk ut❤️❤️ Anonymkode: 2e289...048
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #15 Skrevet 11. juni 2023 Og dette lar du skje? Stakkars mann! Hadde noen venner eller familiemedlemmer snakket slik til meg, om min mann.. For å si det sånn, jeg hadde gjort det klinkende klart at dette gjør du ikke igjen. For ikke å snakke om hvordan det hadde påvirket relasjonen til dette menesket som holdt på slik. Forstår ikke at du finner deg i dette. Anonymkode: 2a708...5ec
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #16 Skrevet 11. juni 2023 Drit i det og nyt livet! Du har jo det mange drømmer om ❤️ Anonymkode: cee60...e93
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #17 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje han er en mann med substans som ser hele deg, med personlighet og verdier og væremåte og sjarm, i tillegg til utseende. Kanskje han liker ditt utseende. Man må ikke se ut som fotomodell for å være bra nok. Synes familie og venner er kjipe. Hva om du sier at han forsørger seg selv. Og selv om det virker som de har vanskelig for å tro det, så liker han faktisk DEG. Anonymkode: 34680...dd6 Menn med substans eksisterer ikke ifølge KG manifestet Anonymkode: ab5aa...3ca
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #18 Skrevet 11. juni 2023 Det første son slår meg her er at det må være helt andre grunner enn jobben hans og utseendet hans som gjør at familien og vennene dine oppfatter at han er sammen med deg av feil grunner. Noe med oppførselen hans de har plukket opp som tilsier at han ikke elsker deg, ulojal, kontrollerende, eller lignende...? Anonymkode: 696dc...603
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #19 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det første son slår meg her er at det må være helt andre grunner enn jobben hans og utseendet hans som gjør at familien og vennene dine oppfatter at han er sammen med deg av feil grunner. Noe med oppførselen hans de har plukket opp som tilsier at han ikke elsker deg, ulojal, kontrollerende, eller lignende...? Anonymkode: 696dc...603 Hvordan i huleste kom du frem til det? Anonymkode: eecf0...231 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #20 Skrevet 11. juni 2023 Hvorfor tror du at noen er sammen med deg bare for å få barn med deg hvis du er så stygg? Ingen vil ha stygge barn Anonymkode: c8c53...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå