Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBrukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja.. Man er jo avkledd under dyna. Og man kan jo ha solskjerming/gardiner og likevel se ut gjennom en sprekk/åpent vindu

Eller man lå på sofaen i stua og så han derfra. 

Anonymkode: 39d39...bf2

Hvorfor sa hun ikke ifra hvis han stod rett utenfor åpent vindu?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukar0 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor sa hun ikke ifra hvis han stod rett utenfor åpent vindu?

Er det virkelig så vanskelig å forstå? Man fryser til og bruker litt tid på å summe seg og kle seg med ett eller annet for å åpne døren. Og da er det for sent. (Om ts er dame som meg da riktignok.. en mann hadde vel bare åpnet døren i boxeren) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TA, HVOR ER DU? Det er din plikt å oppdatere tråden jevnlig. Ikke ødelegg dagen til oss som har brukt tid her

Anonymkode: 94a92...1eb

• Liker 3
Gjest AnonymBrukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det virkelig så vanskelig å forstå? Man fryser til og bruker litt tid på å summe seg og kle seg med ett eller annet for å åpne døren. Og da er det for sent. (Om ts er dame som meg da riktignok.. en mann hadde vel bare åpnet døren i boxeren) 

Hvis vinduet er åpent er det bare å rope, trenger ikke kle på seg.

Men jeg skjønner at det ikke er lov å stusse på "fakta" i tråden. Ts er jo helt forsvunnet og har ikke en gang svart på om de har skiftet kode.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukar0 skrev (14 minutter siden):

Hvis vinduet er åpent er det bare å rope, trenger ikke kle på seg.

Men jeg skjønner at det ikke er lov å stusse på "fakta" i tråden. Ts er jo helt forsvunnet og har ikke en gang svart på om de har skiftet kode.

Man fryser til. Det er jo ikke noe man forventer kl 2 på natta når man sannsynligvis er dautrøtt. 

• Nyttig 1
Gjest AnonymBrukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man fryser til. Det er jo ikke noe man forventer kl 2 på natta når man sannsynligvis er dautrøtt. 

Hvis man har kodelåsen og tydeligvis oppgangen til naboen rett utenfor soveromsvinduet så er det ikke helt uventet at det går folk der på natten.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Igjen denne bortforklaringen. Det var nok bare fordi… pluss en begrunnelse ut i fra seg selv. Ingen av oss vet hvorfor han gjorde det, og det er også helt irrelevant! Dette er ikke en tråd på overnaturlige fenomener og telepati, hva med å forholde seg til fakta om hva han faktisk gjorde!?

Anonymkode: 4b101...a91

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke ts. Jeg tenker han ville markere seg. Rett og slett plage naboen. Han visste at de var hjemme og sannsynligvis vet han også de har kamera. Og som sagt tror jeg det er de samme som spiller høy musikk og spytter snus, Ref. en tråd lenger nede på siden her. 

🤔🤔🤔

Anonymkode: 0715e...5b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har kodelås… Må skifte kode, tydeligvis… Nabogutten på 16 år passerte  døra vår klokka to i natt og låste opp døra ved å taste inn koden. Jeg var rett ved akkurat da, og musikken som spilles når den låses opp gikk, og den ble låst opp. Så gikk han opp inn til leiligheten som han deler med mora… 

Hva i all verden gjør vi med dette? Skal selvfølgelig skifte kode, i morgen tidlig, men lar være akkurat nå for å ikke forstyrre nabolaget. 

Anonymkode: ef902...394

Skjønner ikke. Har dere samme inngang? 

Anonymkode: fd5ff...175

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

🤔🤔🤔

Jeg svarte på et konkret innlegg som kommenterte mitt innlegg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg svarte på et konkret innlegg som kommenterte mitt innlegg. 

Du spekulerer utover TS sitt innlegg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er ts? 

Anonymkode: 3206d...a87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du spekulerer utover TS sitt innlegg

Nei, jeg svarer som sagt på et konkret innlegg som spør meg hva jeg tror. Se bilde. 

Vedkommende siterer mitt innlegg og spør meg, tror sannsynligvis at jeg er ts, men likevel. 

IMG_1739.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 4.03):

Det er jo merkelig da. Jeg ville nok kontaktet politiet. Om du tar det opp med han/foreldrene som tar det videre til han, så kan dere risikere at bevis kan forsvinne. Kan han ha vært inne hos dere før? Stjålet noe? Kanskje flere i området har lagt merke til noe? Da kan det hende politiet allerede har noen tips. Han er 16 år og fullstendig klar over hva han gjør og at slikt ikke er ok. 

Anonymkode: a6cfe...6dc

Det er en overreaksjon å kontakte politiet. 

Vi snakker om en nabogutt på 16. Da starter man med en prat med gutten og foreldrene. Mest sannsynlig var det en dårlig spøk fra hans side. Hjernen er ikke ferdig utviklet når man er 16. 

Oppskriften på dårlig naboskap er å varsle politiet. 

Anonymkode: 58003...9e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er en overreaksjon å kontakte politiet. 

Vi snakker om en nabogutt på 16. Da starter man med en prat med gutten og foreldrene. Mest sannsynlig var det en dårlig spøk fra hans side. Hjernen er ikke ferdig utviklet når man er 16. 

Oppskriften på dårlig naboskap er å varsle politiet. 

Anonymkode: 58003...9e3

Nei. Han er 16, ikke 6

Anonymkode: 3206d...a87

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle dere som sier dette bare er en bagatell er ganske rare, som synes det er helt greit at en låst dør plutselig blir ulåst av uvedkommende på natta! Åja, det er jo bare den 16 år gamle naboen, er jo bare koselig det da?! Noe så ekkelt. Hadde ikke anmeldt, men man må jo snakke til gutten! Skal man ikke føle seg trygg i eget hjem?

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring, nedsettende ytringer, avsporing, diskriminerende ytringer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Det første dere bør gjøre, er jo å endre koden.
Men det regner jeg jo med at dere gjorde med en gang...

Anonymkode: 68c42...f13

AnonymBruker
Skrevet

Da kan han koden, skift ofte. Han får nok med seg koden hver gang du går inn og ut. 

Anonymkode: 34a7b...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...