AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Har en nabo som er sterkt misfornøyd med at flere kjører inn til sin egen eiendom i boligområdet vi bor i, og parkerer på egen eiendom. At han ikke liker dette er velkjent blant de fleste naboene. Det har ingen reelle konsekvenser for ham at dette gjøres, hans eiendom ligger ikke i dette området men like før, så hvorfor det provoserer ham så voldsomt vites ikke. Skal sies at det står skiltet at det kun er «nødvendig kjøring» i området og derfor mener han nok at de som bor der ikke bør kjøre frem til egen eiendom etter eget ønske. Det er fullt lovlig å kjøre der, og det kjøres gjennom området av både postbiler, avisbud, hjemmetjeneste, parkeringsvakt m.m. Har også sett politiet kjøre gjennom gata, de parkerte ikke bilen og brukte beina pga skiltet. (Det er altså ikke ulovlig, men en ønsker minst mulig gjennomkjøring) I natt har han sendt ungene ut i området som er svært tettbygd for å skape bråk. Det er snakk om barn i aldersgruppa 10-14 år som har laget mye støy, rop og skrik frem til klokka ett.. Jeg tørr ikke konfrontere og har observert fra eget vindu hva som til slutt skjedde: flere naboer vekkes av bråket og sier høflig ifra. Barna ser ut til å forstå, men så hører jeg han roper noe om at regler skal respekteres, eller ikke. Antar det gjelder at hvis en kjører bil som han mener er ugreit så kan ungene hans bråke midt på natta som andre synes er ugreit. Veit ikke om han var full, men blir mest bekymra for at han bruker ungene sine som «ammo» for å ta hevn på naboene med å bråke midt på natta. Er dette greit ? Hvordan løse konflikten med naboen? Ser for meg at det blir lite nattesøvn i sommer 😂 Anonymkode: f4afa...39b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Fristende å melde til barnevernet. Hvis omsorgsevnen er like høy som IQen hans, har han et stort problem. Anonymkode: ceb75...ae9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå