AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Hei! Av og til har jeg veldig ubehag i magen, som f.eks idag. Så spiste jeg en is og magesmertene begynte å forsvinne. Litt seinere spiste jeg en vaffel å så forsvant all smerten. Har blitt sjekket for magesår i 2020 siden dette har vært et tilbakevendende problem, men det er kun av og til! Noen som har vært borti tilsvarende? Hva kan det være? Anonymkode: 70583...417
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Har du blir sjekket for magekatar? Da får man som regel smerter midt i brystet. Is lindrer. Jeg fikk sånne smerter men de trodde det var hjerteinfarkt. Var veldig intens. Men etter mye sjekk på sykehuset så konkluderte de at det var magekatarr. Er veldig stressa i perioder og drikker mye kaffe og røyker. Fikk beskjed om og drikke mye vann, mindre kaffe og kutte ut røyken. I tillegg måtte jeg finne ut sjøl hva mat som trigger dette. Mye brus kan og framprovosere sånne smerter. Du får jo snakke med legen igjen. Det finnes medisiner for og nøytralisere. Anonymkode: fc6af...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå