AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Jeg datet en i fjor som likte meg veldig godt og sa han hadde vært betatt av meg siden første gang vi møttes på fest to år før vi tok mot til oss å dro på date, vi datet seriøst et par måneder men han ville fort inn i et forhold og jeg måtte si fra for å bremse datingen at jeg ikke følte vi ville passet sammen.Det var en løgn, tror vi ville passet ganske bra sammen men sannheten var at ting gikk altfor fort for meg som trenger lang tid på å bli trygg så jeg fikk litt hetta. Han fikk seg raskt en annen dame etter vi sluttet å date men han har hele tiden vært veldig på med å kommentere og like bilder og ting jeg legger ut (sånn var han ikke før vi datet, selvom vi hadde vært venner på sosiale medier i to år før det etter vi møttes på en fest). Han liker alt jeg legger ut på facebook og på snap kommenterer han ofte storyen min men vi chatter ikke. I kveld spurte jeg han hva han skulle i sommer og at han måtte si fra om han ville møtes å catche opp og det svarte han at hadde vært hyggelig og at jeg kanskje hørte fra han. Men jeg tror han fortsatt er sammen med hun andre, de var på reise sammen senest for en måned siden og hun kommenterer på alle tingene han legger ut på facebook. Dette er en fyr som har mange venninner, tror dere han mente hyggelig til å catche opp som venner eller kan han fortsatt ha følelser for meg? Ps: jeg kommer ikke til å prøve meg om han er i forhold men bare lurer på hvordan jeg skal tolke det Anonymkode: 19626...20f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Han var nok interessert i deg inntil du avviste ham. Selv om han kanskje har skjønt at du egentlig likte ham tilbake, så hjelper jo ikke det hvis du ikke klarte å date ham. Anonymkode: 4e1dd...d9d 1
exictence Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Jeg synes det er upassende å sende liker eller kommentarer på Fb til en man har datet tidligere når man er i et nytt forhold. Det gjør jo han, og da tror ikke jeg at jeg ville hatt ham. Men du vet at det er han du nå vil ha? Hvis ikke, ville jeg latt ham være i fred. Det kan godt være han fortsatt har følelser for deg. Eller han har gått videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå