AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Del Skrevet 10. juni 2023 Noen som vet om det er mulig å få til det bra nå på sommeren? Skjønner at det ikke vil funke i forbindelse med bading.. Men hva med i varmen? Jeg kan ikke så mye om sminkeprodukter. Går ikke så ofte lett sommerkledd men når jeg en sjelden gang gjør det plager tatoveringen meg. Tok den som ung og hadde en annen stil og personlighet da. Anonymkode: 9e25f...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Del Skrevet 11. juni 2023 Jeg kjøpte en velkjent tattoo dekk krem /body foundation og for det første dekket den ikke ordentlig så man så skygge under og for det andre så så man veeeeldig tydelig at det var et tjukt lag med brunkrem der så det var stygge enn den stygge tatoveringen 😅 Tror ikke det går å få fint og naturlig om du har en stor og mørk eller mye farger. Anonymkode: 4bb8b...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 Tattiser er skanky og lite tiltrekkende. Skjønner godt at man angrer ettertid. Anonymkode: 5f3a7...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tattiser er skanky og lite tiltrekkende. Skjønner godt at man angrer ettertid. Anonymkode: 5f3a7...db7 For et trivelig liv du må ha når det er dette du sprer på internett kl 03 lørdag natt Anonymkode: 4bb8b...a8c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. juni 2023 #5 Del Skrevet 11. juni 2023 Laserbehandling eller no har jeg hørt mange tar disse som ung så glemmer man at man blir eldre/gammel da ere gjort kjenner selv pensjonerte sjøfolk med anker osv disse angrer i en alder av 60/70/80 år dette er grunne til at jeg ikke har tatovering mange er jo fine da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tattiser er skanky og lite tiltrekkende. Skjønner godt at man angrer ettertid. Anonymkode: 5f3a7...db7 Jeg har ingen selv, men synes det er stilig! I alle fall de med litt personlighet. Liker ikke tribals, navn, delfiner Anonymkode: c0f7b...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå