AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Selvfølgelig er alt relativt. Ønsker likevel tilbakemelding. Jeg har litt prolaps etter fødsel nummer en. Har også litt diastase i magemuskler, litt svekket bekkenbunnsstyrke. Ingen alvorlige plager, men småplager. Hva er deres erfaringer? Ble kroppen mer annerledes etter to fødsler enn etter en? Eller tåler kroppen typisk litt mer siden den har gjennomgått en fødsel allerede? Jeg spør fordi jeg er redd for at mine lette plager skal bli alvorlige om jeg føder igjen. Som sagt - man vet aldri sånne ting, men er nysgjerrig på andres erfaringer rundt dette, da mange har født flere barn 😊 Anonymkode: b320a...8bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Skrevet 11. juni 2023 Jeg fikk plager etter fødsel nr to, men de ble ikke verre etter nr tre. Anonymkode: 8791a...f93
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Skrevet 11. juni 2023 Jeg fikk plager etter fødsel nr 1, men de ble ikke værre etter fødsel nr 2. Fikk til slutt operasjon for å rette på plagene etter fødsel nr 1, så nå er alt bra. Men jeg hadde «kun» underlivsplager. Ikke prolaps eller diastase. Anonymkode: dd0e2...dba
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Ok, takk som deler ☺️ Anonymkode: b320a...8bc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Dette lurer jeg også på! Anonymkode: 12a2d...967 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 Moren min hadde delte magemuskler etter første fødsel. Fødte tre ganger til (ujevnt fordelt over 11 år) og mellomrommet ble ikke større etter noen av dem. Hun hadde også en rift som plaget henne mye etter første fødsel, men opplevde mye mindre ubehag etter andre fødsel. Ble klippet på likt som sånn riften var, bare på andre siden (om det gir mening), og da ble det jevnt stramt, på en måte. 😅 Anonymkode: 44262...59f
Kaja-81 Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 Har verken prolaps eller splittede magemuskler. Men jeg fikk mye strekkmerker etter 1. graviditet. Ble imidlertid ikke verre etter 2 svangerskap til👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå