Gå til innhold

Har lyst på sex med han hele tiden. Hvordan få han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å ha sex med min mann å han elsker å ha sex med meg. Problemet mitt er at jeg får ikke nok. 3 ganger i måneden er ikke nok for meg når vi har så deilig sex. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke han har oftere lyst. Han sier bare at han er sånn. Vi er begge 40 og gift så er vel ikke kaniner akkurat, og har mer sex nå enn vi var yngre faktisk. Hvordan få han til å begjære meg mer? Hvordan få en mann til å få høyere lyst? Jeg ser bra ut og kler meg fint.

Anonymkode: d2967...5a6

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde alt fra å tilby lapdance og stripdance men det ville han ikke, jeg kledde meg opp i alt fra school girl kostyme til maid kostyme og krøp rundt å skrubbet gulvet med rumpa bar og høye heler på, og jeg hintet til sex når vi var ute å gjorde ting og begynte å fingre meg f eks i bilen. Men ingenting vekket lysten hans, tror heller det ga motsatt effekt at han følte seg mer presset.. Det er vondt å bli avvist og ikke føle seg begjært i forholdet men jeg måtte til slutt bare akseptere at det var bedre med god sex sjeldent enn mye dårlig sex når han ikke hadde lyst. Tror kanskje du må akseptere det samme for man kan ikke tvinge noen til å ville ha mer sex enn de vil. Et sted å starte er jo å snakke sammen om noe plager han eller om han har fantasier han vil prøve eller hva han trenger for gnist men antar du har gjort det 

Anonymkode: 7a6c6...cfa

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

...Hvordan få en mann til å få høyere lyst? Jeg ser bra ut og kler meg fint.

Finne ut hva han virkelig tenner på

Anonymkode: 9db13...a0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

har mer sex nå enn vi var yngre faktisk

Dersom dette stemmer så kan du ikke forvente mer, sørgelig men slik er det.

Anonymkode: cf55d...148

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker i tillegg er svaret. Følelser er problemet.

Anonymkode: f38ec...87f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et tips kan jo være å gradvis prøve seg på han f.eks. lørdag morgen etter at han har sovet ut og når kroppen har høyeste testosteron nivå. Da er jeg litt mer klar en normalt (mann).

Anonymkode: 3efac...475

AnonymBruker
Skrevet

Om du har snakket med han om dette og vet hva som evt kunne gitt han mer lyst, så gjør mer av det. Flørt med han, stryk han over baken, gi han komplimenter, vis han at du har lyst på han.  

Anonymkode: 8e805...36b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 16.11):

Om du har snakket med han om dette og vet hva som evt kunne gitt han mer lyst, så gjør mer av det. Flørt med han, stryk han over baken, gi han komplimenter, vis han at du har lyst på han.  

Anonymkode: 8e805...36b

Han vet at jeg har det. Han synes det er litt ukomfortabelt at jeg alltid vil ha sex. Merker Han er mindre kjærlig slik at jeg ikke skal bli keen 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Dere har bare ulik sexlyst, og det høres ut som om du gjør alt du kan. Da må man nok bare akseptere tingenes tilstand. Men herlighet, jeg skjønner deg godt!

Anonymkode: b17d4...d1e

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 22.55):

Hvordan få han til å begjære meg mer? Hvordan få en mann til å få høyere lyst? Jeg ser bra ut og kler meg fint.

Han har nok mindre lyst enn deg rett og slett, det må du bare akseptere. Og sikkert også en mindre levende fantasi.

For å utjevne forskjellen kan du kreve noe av han. Velvilje først og fremst. Han bør trene, helst med vekter. Han bør slanke seg, hvis nødvendig. Han bør ikke få orgasme de 3 gangene dere har sex i måneden. Prøv en måned eller to hvor dere har sex uten at han får sin orgasme, da vil han bygge opp en mer permanent lyst som ikke forsvinner neste gang han får orgasme. Det bør ikke være selvsagt at mannen får orgasme, la han lære å nyte lysten, tilstanden, å nyte alt med litt avstand.
Du bør kle deg frekt og sexy når du skal ut med andre. Det kan gjøre litt vondt for han, men han har godt av det. Da vil han se deg gjennom andre, og det trigger.
Du bør vise at du venter på han, men ikke for åpenbart, vær diskret, ikke vær for opplagt. 

Sist men ikke minst, sørg for at han spiser minst ett egg pr dag. Omelett til middag, med 4-5 egg, en gang i uka gjør ikke situasjonen verre.. 

Lykke til med å få en mer velfungerende mann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...