Gå til innhold

Hvilken vei sveiper dere når mannen skriver lav høyde i profilteksten sin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en lav mann og vil helst ha han for meg selv, men han er fortsatt på Tinder. Så er nysgjerrig på hva andre damer tenker når mannen er kjekk og pen men under 175 cm høy. Sveiper dere han vekk eller tror dere han er populær pga han ellers ser veldig bra ut? 😟

Anonymkode: 7d9ec...9fe

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venstre her, så du får ingen konkurranse fra meg i hvert fall :) Men har vært sammen med 2 lave menn før (rundt 1.65), og elsket dem. Ikke stolt av å ha blitt så shallow, men har nok blitt "Tinder-skadet"

Anonymkode: 094f0...acc

AnonymBruker
Skrevet

Høyde betyr ingenting for meg. Jeg er 168 og han kan like gjerne være 160 hvis han er kjekk 😁

Anonymkode: e6204...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Venstre her, så du får ingen konkurranse fra meg i hvert fall :) Men har vært sammen med 2 lave menn før (rundt 1.65), og elsket dem. Ikke stolt av å ha blitt så shallow, men har nok blitt "Tinder-skadet"

Digg for meg å høre, hehe! Jeg vet han har komplekser for høyden sin, men jeg har problemer med å tro at han ikke er populær blandt damer for vi snakker myyte kjekkere enn menn flest sånn i ansiktet. Han mener at datingapper er så vanskelig for menn men jeg angster over at han kanskje  får 20 nye matcher i døgnet og er på date med andre alle gangene han ikke svarer meg på sms på noen timer.. Kan jo ikke akuratt få be om å se på tinderen hans heller for å se hvor mye eller lite trafikk det er der 😇

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Digg for meg å høre, hehe! Jeg vet han har komplekser for høyden sin, men jeg har problemer med å tro at han ikke er populær blandt damer for vi snakker myyte kjekkere enn menn flest sånn i ansiktet. Han mener at datingapper er så vanskelig for menn men jeg angster over at han kanskje  får 20 nye matcher i døgnet og er på date med andre alle gangene han ikke svarer meg på sms på noen timer.. Kan jo ikke akuratt få be om å se på tinderen hans heller for å se hvor mye eller lite trafikk det er der 😇

Om han er blant de mest populære profilene, og hadde fått 20 nye matcher i døgnet som du er redd for, så ville du fått opp det varselet med at han er populær profil i det du gir han en like. Da får du spørsmål om du heller vil gi en superlike for å øke sjansene hos han. Om dette ikke dukket opp, så er han nok ikke blandt topp-kandidatene i hvert fall 🙏😄 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er høy dame på 173, så jeg sveiper venstre hvis mannen er under 171 🙈 Har bittelitt høydekompleks kan du si.. 😅

Anonymkode: ad1d9...0f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høyde betyr ingenting for meg. Jeg er 168 og han kan like gjerne være 160 hvis han er kjekk 😁

Har du opplevd at menn som er lavere eller like høye som deg er komfortable eller ukomfortable med å date deg? 

Av og til føler jeg at jeg må krympe meg litt sammen når jeg går ved siden av han for jeg er redd for at han selv skal føle seg liten og ønske seg en mye lavere dame enn meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du opplevd at menn som er lavere eller like høye som deg er komfortable eller ukomfortable med å date deg? 

Av og til føler jeg at jeg må krympe meg litt sammen når jeg går ved siden av han for jeg er redd for at han selv skal føle seg liten og ønske seg en mye lavere dame enn meg. 

Vet ikke om de er komfortable, men jeg har merket at de sliter med selvtillit pga høyde 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du da TS, ikke supermodell-høyde på 172-ish? Bare nysgjerrig 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Venstre

Anonymkode: fe503...6e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg dater en lav mann og vil helst ha han for meg selv, men han er fortsatt på Tinder. Så er nysgjerrig på hva andre damer tenker når mannen er kjekk og pen men under 175 cm høy. Sveiper dere han vekk eller tror dere han er populær pga han ellers ser veldig bra ut? 😟

Er han kjekk og pen, og ellers virker ok, så blir det høyre på meg!

men det blir ikke noe date nummer 2 om høyden er et stort kompleks for ham. 

Anonymkode: 29d73...be0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange damer nekter for at  inntekt, utdannelse og sosial status betyr noe. Selv om det i følge undersøkelser betyr mye. Derimot er de åpne om at de diskriminerer på høyde.  Lurer på hvorfor. 

Anonymkode: cca12...f04

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mange damer nekter for at  inntekt, utdannelse og sosial status betyr noe. Selv om det i følge undersøkelser betyr mye. Derimot er de åpne om at de diskriminerer på høyde.  Lurer på hvorfor. 

Anonymkode: cca12...f04

Har du en teori du ønsker å dele?

Anonymkode: 29d73...be0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker lave menn så det hadde vært en superlike hvis vi hadde matchet på flere områder

Anonymkode: b8e8e...e27

AnonymBruker
Skrevet

Når menn skriver høyde, pleier jeg å sveipe vekk uansett. Jeg datee ikke menn som etterkommer kvinners overflatiske krav. Med mindre det er skrevet med en morsom snert eller noe, da kan det hende jeg sveiper like.

Anonymkode: deaf8...7a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvor høy er du da TS, ikke supermodell-høyde på 172-ish? Bare nysgjerrig 🙈

Er ikke så relevant for tråden, det jeg kan si er at han er lavere enn 175 men høyere enn 165 og det samme er jeg også. Men vi er ca like høye, når jeg retter meg i ryggen er jeg kanskje litt høyere enn han. 

AnonymBruker
Skrevet

175 er for lavt. Men jeg dater ikke menn som er lavere enn meg.

Like høy går da.

Anonymkode: 40ae3...c01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

175 er for lavt. Men jeg dater ikke menn som er lavere enn meg.

Like høy går da.

Virkelig for lavt? Jeg trodde «grensa» for en del var under 170-ish. 

Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når menn skriver høyde, pleier jeg å sveipe vekk uansett

Anonymkode: deaf8...7a8

Hyklerisk. Fordi innerst inne, så vil du vite dette fortest mulig før dere møtes, om han er lav

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Virkelig for lavt? Jeg trodde «grensa» for en del var under 170-ish. 

For lavt for MEG. Jeg er høyere :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...