Anononyma Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Lurer veldig på dette med baby og sol? Har en gutt på 9 mnd som er blitt en racer på å krabbe og som blir veldig rastløs når han er våken i vogna. Blir vanskelig å holde han i ro i skyggen hele sommeren synes jeg? Smører han med faktor 50 fra apoteket og prøver å sørge for at han har på solhatt/caps. Ser at det finnes så mye UV tøy til baby, og UV hatt. Er det et poeng med å kjøpe sånn tøy? Eller er det like bra med solkrem og vanlig tøy?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Skal dere være på stranda eller mye i sola så er UV tøy kjekt synes jeg. Det gir mer beskyttelse enn vanlig tøy. Anonymkode: 8abf6...f94
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 Vi har tre sett. Ikke brukt enda da baby ikke krabber. Men det skjer nok snart! Bruke UV-telt ute eller sørger for å være i skyggen. Tenker at en ikke trenger UV-klær hele tiden, men vi bruker hel bukse og body per nå. Smører ansikt og det som stikker frem av hud. Solhatt med skyggelapp i nakken. Anonymkode: 32f95...3db
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Skrevet 11. juni 2023 Vi har kjøpt uv drakt til vår på 6 mnd til de gangene vi skal dyppe føttene i vannet feks. Ellers kommer vi til å ha henne mest mulig i skyggen eller i le av uv teltet. Nå krabber hun ikke, men som vi kan se så er det neimen ikke lenge før hun kommer seg bortover. Så her blir det uv drakt og solhatt i tillegg til solkrem. Anonymkode: 49713...17d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Uv-tøy er bra ved bading, men det er fryktelig tett og varmt og egner seg ikke til «vanlig» bruk om sommeren her på Østlandet i alle fall. Mine barn koker i det hvis de ikke er våte. Anonymkode: 85296...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå