AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Jeg skulle egentlig bare være vitne til den usensurerte versjonen av russeknute listen som gikk rundt. Hvor hun bestevenninen fra klassen min måtte suge av kjæresten sin ute. Men de innrømte etter hun plutselig stod foran meg og tok av seg toppen mens runket han litt i bakgrunn var det mest en unnskyldning og håpet de kunne få meg med på leken. Jeg har vært forelsket i henne i hele skoleåret, og hun hvisket i øret mitt at hun viste at jeg ville ha henne, hvis jeg sa ja kunne vi kline litt her og nå, før jeg tok henne bakfra. Jeg var for svak til å si nei, men nok min første og siste wobbly H. Ingenting mer skjedde før hun i går kom på døren sint og fortalte det var blitt slutt. Han hadde vært utro, det er litt mer nyansert enn det, hun snakket i over to timer og fortalte alt om forholdet deres. Men hovedsakelig var han utro fordi måten trekanten med oss gikk, og mente derfor han ikke hadde gjort noe galt heller ikke behøvd å ta henne med på det. Når hun hadde fått ut alt, roet seg ned og det begynte å bli litt sent spurte jeg om hun ville ha noe å spise før hun ville dra hjem. Hun var ikke sulten og spurte om hun kunne få sove hos meg. Jeg er ikke dum, jeg skjønte hvor dette lett kunne lede, jeg hadde rett, gikk ikke lang tid før hun ville bli holdt rundt og ting eskalerte tils jeg stoppet oss en stund la alle kortene mine på bordet sa jeg var villig til at det kom til å gjøre vondt når hun forlater Norge om 3 måneder. Jeg vet også at det er urimilig å skal fovente at hun nå plutselig er min bare etter en kveld. Men jeg kunne heller ikke være hevn sexen hennes hvor det bare ble en engangsgreie før hun ble sammen med han igjen neste dag. Hvis vi stoppet her og nå kunne jeg fortsette å være venner som normalt. Men å tro at dette er starten på det jeg har ønsket bare for en kveld for å så vokne dagen etter kom til å gjøre for vondt til å kunne fortsette som før. Hun dro for ikke så lenge siden, vi har hatt dagen jeg har hatt dagdrømmer om. 90% av meg er på en høy sky, og så er det 10% av meg som sier at jeg når opplever lykke på noen andres beskostning. Har jeg gjort noe galt her, eller er alt fair? Anonymkode: e7002...c5d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Du har ikke gjort noe galt. Men dere tok alle en risiko. Anonymkode: d14b1...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå