AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Vi begge er 40 år gammel, begge har barn fra tidligere forhold - men fyyy flate for noen holdninger denne mannen har🤯 Vi har datet i 4 måneder, han introduserte meg for kompisene sine forrige uke. En normal mann i 40 årene hadde presentert sin date på en normal og hyggelig måte - hva gjør denne fyren? Han leker tøff foran kompisene sine, ja, dere leste riktig, der står jeg med en gjeng 40 åringer og hører på "hahahaa har du fått deg noe nå?" "Haha vært på date nå" hvor på han prøver å leke kul "date nei! Er ikke tøffel a" 👀🤯🥴 Han endrer seg når vi er ute bland folk, skal plutselig være den tøffingen, selv om han i mine øyne fremstår som en ungdom som nettopp er blitt kjønnsmoden. Og så er det disse holdningene hans da, hjelpes meg😶😵 Transpersoner er syke, feminister er syke, han kommenterer på utseendet til alle kvinnene han får øye på, mener at folk som står opp for seg selv er lettkrenket, og lista er lang. Jeg blir skremt av denne drittsekk oppførselen, særlig med tanke på at denne fyren har tre barn. Nå har jeg ikke møtt barna, men jeg blir jo litt bekymret over hvordan en fyr som han kan oppdra barn😶 Mitt problem nå er at jeg har sakt klart og tydelig til han hva jeg mener, 4 måneder er nok for min del, dette kommer ikke til å gå noen vei. Så nå sitter han og skriver lange meldinger til meg, i tillegg har han fått kompisene til å også skrive til meg🥸 Jeg har aldri vært borti et slikt barnslig vesen før, og lurer derfor på: Er det feil av meg å bare blokkere dem alle? Jeg er egentlig lite fan av blokkering, men han der kjenner jeg at jeg blir sliten av🤯 Anonymkode: 041ce...741 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: men han der kjenner jeg at jeg blir sliten av🤯 Anonymkode: 041ce...741 Men så dump han om han er så forferdelig da, hva er problemet? Anonymkode: 1f6a9...5e9 20
moroklompen Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 Haha så latterlig, jeg hadde blokkert han og resten av tenåringskameratene. Hva i alle dager skriver kameratene til deg? 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men så dump han om han er så forferdelig da, hva er problemet? Anonymkode: 1f6a9...5e9 Har du egentlig lest startinnlegget ordentlig? TS - bare å blokkere og gå videre. Evt be dem en siste gang om å slutte å sende meldinger til deg og så blokkere hvis de ikke respekterer det. Anonymkode: 9211c...dd8 10
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #6 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi begge er 40 år gammel, begge har barn fra tidligere forhold - men fyyy flate for noen holdninger denne mannen har🤯 Vi har datet i 4 måneder, han introduserte meg for kompisene sine forrige uke. En normal mann i 40 årene hadde presentert sin date på en normal og hyggelig måte - hva gjør denne fyren? Han leker tøff foran kompisene sine, ja, dere leste riktig, der står jeg med en gjeng 40 åringer og hører på "hahahaa har du fått deg noe nå?" "Haha vært på date nå" hvor på han prøver å leke kul "date nei! Er ikke tøffel a" 👀🤯🥴 Han endrer seg når vi er ute bland folk, skal plutselig være den tøffingen, selv om han i mine øyne fremstår som en ungdom som nettopp er blitt kjønnsmoden. Og så er det disse holdningene hans da, hjelpes meg😶😵 Transpersoner er syke, feminister er syke, han kommenterer på utseendet til alle kvinnene han får øye på, mener at folk som står opp for seg selv er lettkrenket, og lista er lang. Jeg blir skremt av denne drittsekk oppførselen, særlig med tanke på at denne fyren har tre barn. Nå har jeg ikke møtt barna, men jeg blir jo litt bekymret over hvordan en fyr som han kan oppdra barn😶 Mitt problem nå er at jeg har sakt klart og tydelig til han hva jeg mener, 4 måneder er nok for min del, dette kommer ikke til å gå noen vei. Så nå sitter han og skriver lange meldinger til meg, i tillegg har han fått kompisene til å også skrive til meg🥸 Jeg har aldri vært borti et slikt barnslig vesen før, og lurer derfor på: Er det feil av meg å bare blokkere dem alle? Jeg er egentlig lite fan av blokkering, men han der kjenner jeg at jeg blir sliten av🤯 Anonymkode: 041ce...741 Jeg kjenner en sånn på 59, bare verre.... de blir ikke eldre, bare mer umodne. Anonymkode: e8267...bce 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #7 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men så dump han om han er så forferdelig da, hva er problemet? Anonymkode: 1f6a9...5e9 Da har du ikke lest spørsmålet mitt, er det inmafor å blokkere både han og kompisene hans nå? Jeg er som jeg skrev, ingen fan av å bare blokkere, synes egentlig at alle skal få en mulughet til å uttrykke det de tenker og føler på - men dette er altså også første gangen jeg er i en slik situasjon. Anonymkode: 041ce...741
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #8 Skrevet 10. juni 2023 moroklompen skrev (1 minutt siden): Haha så latterlig, jeg hadde blokkert han og resten av tenåringskameratene. Hva i alle dager skriver kameratene til deg? Av ene kompisen fikk jeg spørsmål om han ikke var bra nok for meg, da svarer jeg med at det ikke handler om å være bra nok - vi passer bare ikke sammen jeg og han. Kompis nr to skrev omtrent det samme, noen minutter etter. Hvor jeg da svarte akkurat det samme som jeg svarte til kompis nr én🤷🏽♀️ Anonymkode: 041ce...741 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #9 Skrevet 10. juni 2023 Hahahha, dodged a bullet. Anonymiser meldingene og legg ut her på kg:D Anonymkode: 5c635...ed9 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #10 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da har du ikke lest spørsmålet mitt, er det inmafor å blokkere både han og kompisene hans nå? Jeg er som jeg skrev, ingen fan av å bare blokkere, synes egentlig at alle skal få en mulughet til å uttrykke det de tenker og føler på - men dette er altså også første gangen jeg er i en slik situasjon. Anonymkode: 041ce...741 Med mindre du ønsker å ta på deg rollen som oppdrager, så stikk. Men ikke kom tilbake og klag på arbeidet, dersom du velger å fortsette. Ditt valg. Anonymkode: cbfc4...b81 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #11 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahahha, dodged a bullet. Anonymiser meldingene og legg ut her på kg:D Anonymkode: 5c635...ed9 Haha ja trenger underholdning til halvliteren. Hold det gjerne gående 😂 Anonymkode: e8267...bce
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #12 Skrevet 10. juni 2023 Jeg blir litt skremt av at du har datet han så lenge... Og hvorfor vil du at han skal få lov til å uttrykke det han tenker å føler, har det noe å si for deg? Vil det endre noe? Bryr du deg mye om hva han mener? Bryr du deg om hva kompisene hans mener? Anonymkode: 81fc8...072 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #13 Skrevet 10. juni 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har du egentlig lest startinnlegget ordentlig? Anonymkode: 9211c...dd8 Kan du ikke heller bruke ord og lage en setning som beskriver hva som er feil med innlegget mitt? Jeg orker ikke å bruke tid på å gjette, eller skrive frem og tilbake for å dra det ut. På forhånd takk. Anonymkode: 1f6a9...5e9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #14 Skrevet 10. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Da har du ikke lest spørsmålet mitt, er det inmafor å blokkere både han og kompisene hans nå? Anonymkode: 041ce...741 Dere har datet i 4 måneder? Hvorfor skal du ikke dumpe han, men kun blokkere han og hele gjengen? Det synes jeg virker ganske barnslig også. Anonymkode: 1f6a9...5e9 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #15 Skrevet 10. juni 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke heller bruke ord og lage en setning som beskriver hva som er feil med innlegget mitt? Jeg orker ikke å bruke tid på å gjette, eller skrive frem og tilbake for å dra det ut. På forhånd takk. Anonymkode: 1f6a9...5e9 🤦♀️ Anonymkode: ae105...30e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #16 Skrevet 10. juni 2023 Ikke ofte jeg sier, men, dump!!! Dette er bare toppen av kransekaka. Anonymkode: 77217...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #17 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere har datet i 4 måneder? Hvorfor skal du ikke dumpe han, men kun blokkere han og hele gjengen? Det synes jeg virker ganske barnslig også. Anonymkode: 1f6a9...5e9 Som jeg skrev: jeg har sakt fra klart og tydelig om hva jeg mener, at 4 måneder er nok og at dette ikke kommer til å gå noen vei. Men nå har jeg altså blokkert dem, ga beskjed om at jeg ikke orker slik oppførsel, særlig når det kommer fra både han og kompisene. Anonymkode: 041ce...741 1 2
fugl fønix Skrevet 10. juni 2023 #18 Skrevet 10. juni 2023 Tro meg det finnes fler slike menn,jeg kjenner en 61åring som oppfører seg som en drittunge på 5. Stygge spionkommentarer til mg som kollega foran kunden. Men bra han avslørte sjefen min hva hun gjør bak ryggen min da,sånn sett en nyttig idiot for min del. Ifjor ba han en kunde om å dra til helvete fordi kunden spurte pent om han kunne være mer nøye med arbeidsoppgaven sin. Barnehagementalitet,tør ikke tenke på hvordan han oppfører seg på privaten mot kona si,datteren sin osv...bare å kutte ut slike,de klarer ikke engang å føre en normal samtale,sjokkerende ja..men nytter ikke å snakke til de at slik oppførsel er uakseptabelt,de vil aldri forandre seg ...
Blomsterpiken_ Skrevet 10. juni 2023 #19 Skrevet 10. juni 2023 Jeg hadde sagt pent ifra at det er over og at det ikke er noe vits å prøve seg noe mer. Hadde også skrevet at om disse lange meldingene ikke slutter snart, så er blokkering neste steg. Da gir du ganske tydelig signal på at det er over samtidig som du også setter grenser for hvor mye du kan kontaktes. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #20 Skrevet 10. juni 2023 Han har jo rett i noe da Anonymkode: 9e7f8...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå