AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Blir så forstussa hver gang jeg beveger meg til oslobyen og skal parkere. Når vart svindelen godkjendt? Når jeg skal parkere så er det dyrt inntil x antall timer. Men plutselig fyker prisen til uante høgder, og jeg får ikke annet valg enn å måtte betale for et helt døgn selvom jeg skal videre tidlig neste morgen. Jeg må faktisk betale for 10-12 timer jeg ikke trenger. Jeg prøver å trykke timene jeg trenger, men det stopper på 3 timer. Og så bykser det frem et døgn med en hinsides latterlig pris. Igjen, når vart dette godkjendt? Svindel tvers gjennom. Milde jeeezes. Anonymkode: 38c52...a2e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Det er bare sånn det er. Parkér utenfor og ta tog/buss inn. Sist vi var på Østlandet tok vi buss fra Hønefoss. Var latterlig billig og enkelt. Anonymkode: 6bda3...39c 1 1
kar90 Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 Bilens gullalder er over. Jeg lurer på hvordan du mener det skal gå om vi skal gjøre det enkelt og billig for alle som vil parkere å stå billig på ubegrenset tid? Da hadde du klaget over å ikke funnet parkeringsplass enkelt og greit. Bil tar plass, den forurenser og bråker. Klart du ikke kan ta den med deg hvor du vil for lommerusk. 1
newman01 Skrevet 11. juni 2023 #5 Skrevet 11. juni 2023 Det er vel byrådet som definerer prisnivået på parkering i Oslo. Ihvertfall på de kommunale plassene, og det setter prisnivået på parkering generelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå