Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De to var nok noen år yngre enn meg. Men fortsatt voksne. 

De satt på bussen å pratet om hvordan jeg satt, skoene mine og klesstilen. De pratet ikke TIL meg, men pratet seg i mellom og høyt nok til at de nok skjønte at jeg hørte hvert eneste ord. Feig som jeg er fikk jeg meg ikke til å si noe. Tvert i mot gikk jeg av bussen før jeg skulle av å gikk resten av veien fordi jeg syntes det var så ubehagelig. Hvor vanlig er egentlig dette? Ble satt ut og håper aldri jeg må oppleve det igjen

Anonymkode: 42b38...6bc

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har siggeræv, ligger i setet med bena på det andre og ser jævlig lite interessert ut så fortjener du det. Da får du skjerpe deg. Sitter du normalt så er det ingen som kommenterer deg uansett om du er emo, narkis eller soss. I så tilfelle er det dem det er noe feil med. 

Anonymkode: b5253...a43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du har siggeræv, ligger i setet med bena på det andre og ser jævlig lite interessert ut så fortjener du det. Da får du skjerpe deg. Sitter du normalt så er det ingen som kommenterer deg uansett om du er emo, narkis eller soss. I så tilfelle er det dem det er noe feil med. 

Hva er siggeræv?

Anonymkode: e730e...a87

AnonymBruker
Skrevet

I dagens samfunn er det desverre vanlig. Mam må være helt A4, se ut som alle andre, kle seg kun i det som er "inn" der og da, og gud forby at man skiller seg ut i måte man sitter, går, stå eller prater på.

Når det er sakt: Drit i dem!

Jeg har opplevd å bli filmet og tatt bilder av, kun fordi jeg ser litt annerledes ut, har lært meg å tenke at det er disse menneskene det er noe galt med - ikke meg.

Anonymkode: 6a36d...018

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? Det var et utrolig rart svar, selv for kg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I dagens samfunn er det desverre vanlig. Mam må være helt A4, se ut som alle andre, kle seg kun i det som er "inn" der og da, og gud forby at man skiller seg ut i måte man sitter, går, stå eller prater på.

Når det er sakt: Drit i dem!

Jeg har opplevd å bli filmet og tatt bilder av, kun fordi jeg ser litt annerledes ut, har lært meg å tenke at det er disse menneskene det er noe galt med - ikke meg.

Så bra at du klarer det! Jeg hadde nok blitt veldig lei meg. Samtidig - hvor vanlig at folk holder på sånn? Aldri opplevd (heldigvis). Ikke engang min ekstremt konservative stefar på snart 70 kaster et ekstra blikk på gutter med langt rosa hår liksom.

Anonymkode: 1a1eb...5b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du klarer det! Jeg hadde nok blitt veldig lei meg. Samtidig - hvor vanlig at folk holder på sånn? Aldri opplevd (heldigvis). Ikke engang min ekstremt konservative stefar på snart 70 kaster et ekstra blikk på gutter med langt rosa hår liksom.

Anonymkode: 1a1eb...5b8

To meg mange, mange år å klare det :)

Da er du heldig, som ikke har opplevd det.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått rett bort og takket for komplimanget. 

Anonymkode: 4c2bc...7ae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og forresten håpt de var barnløse

Anonymkode: 4c2bc...7ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er siggeræv?

Skulle stått sæggeræv. Det er når tåpelige ungdommer går med bukse langt ned på lårene og så vidt klarer bevege seg, ofte inspirert av afro-amerikansk gangster kultur. Slike tåpelige folk eier ikke normal oppførsel og fortjener litt dritt slengt i sin retning når oppførselen er under pari. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er dessverre vanlig,de fikk ikke streng oppdragelse slik vi andre fikk.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skulle stått sæggeræv. Det er når tåpelige ungdommer går med bukse langt ned på lårene og så vidt klarer bevege seg, ofte inspirert av afro-amerikansk gangster kultur. Slike tåpelige folk eier ikke normal oppførsel og fortjener litt dritt slengt i sin retning når oppførselen er under pari. 

Er det noen som har sett en sæggebukse i dette årtusen?

Anonymkode: 0848b...f7a

AnonymBruker
Skrevet

Imponert over at noen overhode «ser»

og hører lenger på buss og bane. Opplever at majoriteten er så inne i sin regel boble med telefon og hodetelefoner at de knapt hadde registrert om noen ble drept rett foran dem…

men det su opplevde er selvsagt ikke greit. Hva slags folk er det som driver med slikt?

Anonymkode: 97355...d0a

AnonymBruker
Skrevet

Min tro på menneskeheten synker daglig, prøver å se etter lyspunktene. Det du beskriver ts, er ikke et lyspunkt. Folk som gjør sånn er heldigvis fortsatt ikke en del av normalen og heller ikke noe man skal akseptere. Det er dem det er noe galt med. 

Anonymkode: d5a7f...219

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt og svar til det. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...