Gå til innhold

Samlivsbrudd, hvordan håndtere det med barn når man jobber skift?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber mye kveld og helg, flere som hatt samlivsbrudd og jobbet skift? Måtte dere bytte jobb eller gå ned i stilling? Hvordan løser dere det? Vi har bare ett barn på 6 år som må tydeligvis være meste parten hos faren pga alle senvaktene jeg har. Føler det er mest normalt at barnet er mest hos mor, noen som hadde det annerledes? Må jo bare gå på et vis. Eksen er heldigvis grei å samarbeide med! 

Anonymkode: 63a61...58b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha en eks som er grei å samarbeide med for å klare det.

Har en på jobb som er blitt singel og det er evig mas om vaktbytte eller tar egenmelding. Det er jo en lei situasjon, men føler ikke at jeg kan sette fritiden min til side til fordel for kollegaen hele tiden. 

Anonymkode: 389f0...621

AnonymBruker
Skrevet

Måtte finne en jobb uten skift. Tok en lederjobb isteden. 

Anonymkode: 47c00...754

AnonymBruker
Skrevet

Fant ny jobb. Måtte ha barna 90%, så skift hadde ikke vært mulig

Anonymkode: a93b7...921

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til arbeidsgiver at om de kunne tilrettelegge med bare dagvakter i barneukene, var jeg MEGET fleksibel de andre ukene og generelt. Fungerer greit så langt, selv om den turnusen når jeg ikke har barnet ikke er særlig helsebringende 😅 var dog heldig, vet flere som har måtte omskoleres eller bytte beite.

Anonymkode: 8fcfb...282

AnonymBruker
Skrevet

Skal dere ha barn 50%hver så vil nok arbeidsleder kunne sette kveldsvaktene den uken du ikke har barn. 

Jeg var helt alene med barn og jobbet 2 kvelder pr uke. Hadde en far som stilte opp som barnevakt.

Anonymkode: cce25...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...