AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Del Skrevet 10. juni 2023 34 år begge to og har vært sammen i halvt år. Alderen er ikke på vår side når det gjelder å vente, men forholdet er også litt for nytt. Hvordan ville dere løst det? Anonymkode: e90f3...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Del Skrevet 10. juni 2023 Avhengig av ulike ting: 1) Hvor seint kom moren din eventuelt andre kvinnlige slektninger i overgangsalderen? 2) Hvor viktig er barn for deg? 3) Hvordan er helsa di? For eksempel om alle i familien din kom i overgangsalderen rundt 55 år og barn bare er et pluss for deg, ikke et "must", så hadde jeg venta 2 år, hvor dere burde bo sammen minst ett av årene. Mens om du har helseproblemer, spesielt som endometriose, moren din kom i overgangsalderen når hun var 45 og barn er det eneste i livet ditt, så synes jeg dere burde sette i gang nå. Anonymkode: a21b5...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Del Skrevet 10. juni 2023 Jeg tenker at det er noe dere blir enige om. Det er sjeldent lurt å vente for lenge med å planlegge barn, av rent biologiske årsaker. Om dere begge ønsker barn og er klare for det, sammen, så er det jo bare å sette i gang. Plutselig tar det ett-to år før dere blir gravide. Anonymkode: fe385...a24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Del Skrevet 10. juni 2023 Jeg og min samboer er prøvere nå. Vi flyttet sammen i starten av august, men har vært sammen lengre da. Jeg fikk tatt ut p-staven i midten av januar og har fortsatt ikke fått en normal syklus nå 4 mnd. etter. Dette er et av prevensjonsmiddlene der syklusen angivelig skal bli normal igjen raskt.. Jeg tror ikke det er veldig realistisk å bli gravid før alt fungerer normalt igjen akkurat, så jeg er glad for at vi startet tidligere enn planlagt. Det er heller ingen tegn til at ting skal bli normalt igjen med det første😐 Jeg krysser fingrene og håper at vi får to streker i løpet av året, men troen er lik null.. Jeg sier "kjør på!". Kanskje ikke umiddelbart, men om 6 mnd. f.eks. Man vet ikke hvor lang tid det tar. Skulle man trenge hjelp så vit at du ikke får det i det offentlige før dere har bodd sammen i 2 år. Anonymkode: c9b37...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Del Skrevet 10. juni 2023 Bo sammen et halvt år før dere begynner å prøve. Anonymkode: f35aa...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #6 Del Skrevet 10. juni 2023 Bo sammen minst er halvt år. Dere har god tid. Anonymkode: 0e294...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå