AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Vet det er mange forskjellige meninger om dette. Men som nybakt mor har jeg lyst på flere innfallsvinkler. Nå som det er så fint vær, hvordan stiller dere til trilletur i vogn? isåfall hvordan kler dere baby? Vognpose og body? Lue? Det å dra på cafe/kjøpesenter? Hehe en har fått seg mange bekymringer som mor, men heldigvis så utrolig mye som veier opp for det! Anonymkode: 9767f...e99
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet det er mange forskjellige meninger om dette. Men som nybakt mor har jeg lyst på flere innfallsvinkler. Nå som det er så fint vær, hvordan stiller dere til trilletur i vogn? isåfall hvordan kler dere baby? Vognpose og body? Lue? Det å dra på cafe/kjøpesenter? Hehe en har fått seg mange bekymringer som mor, men heldigvis så utrolig mye som veier opp for det! Anonymkode: 9767f...e99 Spørs hvor du bor. Om du er på Østlandet ville jeg ikke hatt vognpose, for det tror jeg er for varmt. Hvor gammel er babyen? Vi kjører bare body i vogn, med potensielt bukser avhengig av været. Det er lunt og godt i vogna. Har med tynn lue, men ikke på. Anonymkode: 7b32a...340
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 Sånn som temperaturene er her jeg bor nå med 24 pluss.. så kjørte jeg med kun body i vogn, kanskje et tynt helseteppe over, ville ikke brukt vognpose nå☺️ Anonymkode: 9521e...30c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørs hvor du bor. Om du er på Østlandet ville jeg ikke hatt vognpose, for det tror jeg er for varmt. Hvor gammel er babyen? Vi kjører bare body i vogn, med potensielt bukser avhengig av været. Det er lunt og godt i vogna. Har med tynn lue, men ikke på. Anonymkode: 7b32a...340 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn som temperaturene er her jeg bor nå med 24 pluss.. så kjørte jeg med kun body i vogn, kanskje et tynt helseteppe over, ville ikke brukt vognpose nå☺️ Anonymkode: 9521e...30c Det var lignende temperatur i juli-august for sju år siden da jeg hadde nyfødt. Svigermor var nazi på at jeg måtte huske å ha lue på babyen for å unngå ørebetennelse. Hvor gamle er deres? Anonymkode: 6ab30...185
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var lignende temperatur i juli-august for sju år siden da jeg hadde nyfødt. Svigermor var nazi på at jeg måtte huske å ha lue på babyen for å unngå ørebetennelse. Hvor gamle er deres? Anonymkode: 6ab30...185 Jeg er ikke ts forresten, men svarene jeg siterte vekte minner fra den gang. Anonymkode: 6ab30...185
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #6 Skrevet 10. juni 2023 Kommer an på hvor du bor, men da jeg hadde nyfødt i sommervarmen i fjor, var vi mye ute. Kledde på body og brukte helseteppe, og hadde ekstra solskjerm på vogna for å få skygge i vogna. Hadde gjerne babyen lett svøpt i helseteppet når jeg tok henne opp av vogna, og kunne ta på en tynn bomullslue hvis det var litt vind. Det er bare å gå på kafé og kjøpesenter noen kjøpesentre kan ha mye futt på airconditionen, og da kan det være greit å ha med en bukse og noe langermet å ta på. Anonymkode: 6bc77...93e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #7 Skrevet 10. juni 2023 Min er større nå men var 3-5 mnd sommeren ifjor. Trillet tur men passet på at det ikke var for varmt og skjermet fra sol. Brukte ikke vognpose. Ikke lue nedi vogna (bagdel) men lue eller solhatt utenfor vogna. Prøvde å unngå for lang tur ut når det var som varmest for syntes det ble veldig varmt nedi vogna... Var på både cafe og kjøpesenter fra 4 uker ca. Før det orket ikke jeg. Anonymkode: dd567...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå