Gå til innhold

Møtte en man på Tinder og hadde sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og nå skal han treffes igjen hele tiden, men han snakker mye om sexen vi hadde, om å ha intimitet med meg igjen. Er han bare ute etter sexen da tro? Eller vil en forelsket mann også snakke mye om sexen fordi den var så bra? Er dette et varseltegn? Han sender morgen melding og natta melding og holder kontakten gjennom uken og dagene, men fokuset hans er mye om fantasiene om sexen vår og at jeg skulle vært der med han osv.

Kan kun menn svare? Betyr dette at han kun vil ha sex? 

Låner venninnen min sin konto

Anonymkode: 8c92a...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg forelsket, og sexen er bra, så vil jeg snakke om det mye, holde på den seksuelle flørten, og får ikke nok. For noen er sex en større del av ett forhold enn for andre, at en virker opptatt av sex trenger ikke bety at han kun ønsker det

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Arild37 skrev (3 timer siden):

Er jeg forelsket, og sexen er bra, så vil jeg snakke om det mye, holde på den seksuelle flørten, og får ikke nok. For noen er sex en større del av ett forhold enn for andre, at en virker opptatt av sex trenger ikke bety at han kun ønsker det

Tusen takk for svar :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok først og fremst fysisk begjær ja. Mulig føleleser kan komme etterhvert men det er nok sexen som er greia.

Anonymkode: 89853...eff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok først og fremst fysisk begjær ja. Mulig føleleser kan komme etterhvert men det er nok sexen som er greia.

Anonymkode: 89853...eff

Ok da får jeg bare vente å se etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Menn er ganske enkle, gir du dem fantastisk sex og i tillegg er en kvinne med greit utseende og bra personlighet faller gutta pladask. Snur du det og har greit utseende, bra personlighet, men ræva sex så snur de i døra 

Anonymkode: 4f9b4...415

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Menn er ganske enkle, gir du dem fantastisk sex og i tillegg er en kvinne med greit utseende og bra personlighet faller gutta pladask. Snur du det og har greit utseende, bra personlighet, men ræva sex så snur de i døra 

Godt å høre, får ta tiden til hjelp og bare se :D 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nope. Sex er sex.

Anonymkode: e36bf...258

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du mann? Er dette virkelig tilfelle?? 

Anonymkode: 4490d...b7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du mann? Er dette virkelig tilfelle?? 

Anonymkode: 4490d...b7a

Nei, noen av oss er heller avholdende enn å bruke tid og energi på dårlig sex. 

Anonymkode: 36229...3dc

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis. En mann kan være opptatt av sex selv om han vil ha forhold, jeg og kjæresten min snakket veldig mye om sex i starten, spennende, og fin måte å bli litt kjent med hva man liker. Er det derimot kun sex det går i, uten noe interesse for deg på andre måter, så kan du ta det som ett dårlig tegn, men at han likte sexen og er veldig gira på å snakke om det er ikke ett dårlig tegn i seg selv, verre om han ikke var noe interessert i det 

Anonymkode: 5bcea...274

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette gjelder vel begge kjønn, de fleste damer vil snu i døra om sexen er ræva også 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, ikke nødvendigvis. En mann kan være opptatt av sex selv om han vil ha forhold, jeg og kjæresten min snakket veldig mye om sex i starten, spennende, og fin måte å bli litt kjent med hva man liker. Er det derimot kun sex det går i, uten noe interesse for deg på andre måter, så kan du ta det som ett dårlig tegn, men at han likte sexen og er veldig gira på å snakke om det er ikke ett dårlig tegn i seg selv, verre om han ikke var noe interessert i det 

Takk følte meg bedre av innlegget ditt.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Takk følte meg bedre av innlegget ditt.

Godt å høre 😊 inntrykk av at mange damer tenker at det er dårlig tegn om mannen er veldig på det med sex, at han ikke er seriøs da, men det trenger ikke være tilfelle, ofte kan det bare være at han er forelsket og betatt. Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nope! Noen menn klarer faktisk å se bort fra fantastisk sex og da er det ikke alltid de velger deg selv om utseende er ok og personligheten bra. For noen menn må faktisk alt være på plass for at de skal kunne etablere et forhold.

Anonymkode: 12e93...42b

Skrevet

Hvor gammel er dere? Høres ut som han bare er interessert i sex,hvis ikke så ville jeg trodd at han hadde snakket om å gå ut å spise, gå tur etc. Menn som bare har fokus på sex skal du bare droppe..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil kun ha sex ja. Garantert. 100%.

Anonymkode: 8e3e3...47a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Godt å høre 😊 inntrykk av at mange damer tenker at det er dårlig tegn om mannen er veldig på det med sex, at han ikke er seriøs da, men det trenger ikke være tilfelle, ofte kan det bare være at han er forelsket og betatt. Lykke til! 

Forelsket og betatt? Etter ett møte?? 

Jeg tror du har veldig høye forventninger. Du er garantert av typen anxiously attached 😅

Anonymkode: e2508...341

AnonymBruker
Skrevet

Ja ute etter mer sex 

Anonymkode: aa486...dc8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nope. Sex er sex.

Anonymkode: e36bf...258

Da har du ikke hatt mye sex 🤣

Anonymkode: f0d59...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...