AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Møtt en fin fyr via felles kjente, han tar initiativ til kontakt/prat daglig i en uke, to ganger har jeg tatt kontakt først. Har typisk "bli-bedre-kjent" samtaler på messenger, men synes kanskje han spør litt lite nysgjerrige oppfølgingsspørsmål som kunne vært naturlig å stille. To kvelder når vi har sagt godnatt har han sagt "det hadde vært litt koselig med selskap her". Ingen slibrigheter, ingen sexprat, ingenting upassende. MEN, kan dette bety at han rett og slett kun tenker på meg som ei han skal ha sex med?? Gidder virkelig menn å holde praten gående i ukesvis sånn som det her bare for å få seg noe?? Jeg som kvinne, og mine venninner, hadde aldri giddet det 😳 Vi er +/- 40 år, har barn, jeg er det mange ofte kaller "søt", men noen kg ekstra. Anonymkode: 90276...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Enkelte menn er til og med villig til å gifte seg for å "erobre" en dame. Så ganske langt. En mann fra fortiden kurtiserte meg i 6 måneder før det ble noe, og etterpå ghostet han meg. Anonymkode: d2c65...8e4 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Møtt en fin fyr via felles kjente, han tar initiativ til kontakt/prat daglig i en uke, to ganger har jeg tatt kontakt først. Har typisk "bli-bedre-kjent" samtaler på messenger, men synes kanskje han spør litt lite nysgjerrige oppfølgingsspørsmål som kunne vært naturlig å stille. To kvelder når vi har sagt godnatt har han sagt "det hadde vært litt koselig med selskap her". Ingen slibrigheter, ingen sexprat, ingenting upassende. MEN, kan dette bety at han rett og slett kun tenker på meg som ei han skal ha sex med?? Gidder virkelig menn å holde praten gående i ukesvis sånn som det her bare for å få seg noe?? Jeg som kvinne, og mine venninner, hadde aldri giddet det 😳 Vi er +/- 40 år, har barn, jeg er det mange ofte kaller "søt", men noen kg ekstra. Anonymkode: 90276...1c0 Opprettet nettopp en tråd med samme tema og så din akkurat nå. Er i samme problematikk og lurer på det samme. Håper menn kan svare Anonymkode: 89a13...600 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 Menn kan ha to tanker i hodet samtidig, og det ene trenger ikke utelukke det andre. Anonymkode: 86036...865 3 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Skrevet 10. juni 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor langt kan menn være villig til å gå for et ligg? Anonymkode: 90276...1c0 Sorry, måtte bare. Anonymkode: fa5e4...6e9 6 6
AnonymBruker 42 Skrevet 10. juni 2023 #6 Skrevet 10. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sorry, måtte bare. Anonymkode: fa5e4...6e9 🤣 Den var artig, men personlig vil jeg si grensen går ved ca. 5km i allright vær... Endret 10. juni 2023 av AnonymBruker 42 2
Arild37 Skrevet 10. juni 2023 #7 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sorry, måtte bare. Anonymkode: fa5e4...6e9 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #8 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enkelte menn er til og med villig til å gifte seg for å "erobre" en dame. Så ganske langt. En mann fra fortiden kurtiserte meg i 6 måneder før det ble noe, og etterpå ghostet han meg. Anonymkode: d2c65...8e4 Herlighet! Man kan jo miste helt troa 🤯 Anonymkode: 90276...1c0 1
ClausSaus Skrevet 10. juni 2023 #9 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): [..] MEN, kan dette bety at han rett og slett kun tenker på meg som ei han skal ha sex med?? Gidder virkelig menn å holde praten gående i ukesvis sånn som det her bare for å få seg noe?? [..] Anonymkode: 90276...1c0 Svaret er ja. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #10 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gidder virkelig menn å holde praten gående i ukesvis sånn som det her bare for å få seg noe?? Jeg som kvinne, og mine venninner, hadde aldri giddet det 😳 Vi er +/- 40 år, Anonymkode: 90276...1c0 Nei. Menn flest i alderen +/- 40 hadde virkelig ikke giddet det, bare for å få seg noe. Kanskje da vi var 16-25 (ish) og sex var noe nytt og spennende. Tror du skal lete lenge for å finne en mann på 40 som er så desperat. Anonymkode: 599cd...f44 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #11 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nei. Menn flest i alderen +/- 40 hadde virkelig ikke giddet det, bare for å få seg noe. Kanskje da vi var 16-25 (ish) og sex var noe nytt og spennende. Tror du skal lete lenge for å finne en mann på 40 som er så desperat. Anonymkode: 599cd...f44 Håper du har rett. Skulle ønske vi kunne møtes, eller ringes, heller enn timesvis med chatting hver dag. Selv om det er veldig koselig da 🥰 Muligens jeg som er utålmodig her og at det er helt normalt å være litt treig på initiativfronten.. Anonymkode: 90276...1c0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #12 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enkelte menn er til og med villig til å gifte seg for å "erobre" en dame. Så ganske langt. En mann fra fortiden kurtiserte meg i 6 måneder før det ble noe, og etterpå ghostet han meg. Anonymkode: d2c65...8e4 Mulig fyren ble lei og forbanna over at det skulle ta så lang tid. Anonymkode: 9b7e8...acf 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #13 Skrevet 10. juni 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Håper du har rett. Skulle ønske vi kunne møtes, eller ringes, heller enn timesvis med chatting hver dag. Selv om det er veldig koselig da 🥰 Muligens jeg som er utålmodig her og at det er helt normalt å være litt treig på initiativfronten.. Anonymkode: 90276...1c0 Hva ønsker du da? - Forhold? - Sex? - At han skal holde seg unna? - Bli bedre kjent med ham? Anonymkode: a509f...35b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #14 Skrevet 10. juni 2023 Ganske langt etter min erfaring. Jeg har blitt kurtisert av menn i opptil 2 år, deretter har de forduftet etter et ligg. Andre har inngått et "forhold" med alt det innebærer, for så å trekke seg ut etter noen ligg. Noen over her sier menn er villige til å gifte seg for å "erobre" og det er har jeg ingen problemer med å tro på. Anonymkode: eff44...eb1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #15 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva ønsker du da? - Forhold? - Sex? - At han skal holde seg unna? - Bli bedre kjent med ham? Anonymkode: a509f...35b Overordnet er jeg åpen for et forhold, men jakter ikke aktivt og er ikke på desperat leting etter en partner. Treffer jeg en hyggelig fyr som pirrer interessen min så vil jeg bli bedre kjent for å finne ut om vi har kjemi og noe å bygge videre på. Jeg trenger ikke flere sexpartnere, men jeg vil absolutt ha sex med han her, men også noe mer kanskje 😇 Jeg har vel lyst til at han skal vise meg at han vil noe, og hva han vil. Anonymkode: 90276...1c0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #16 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enkelte menn er til og med villig til å gifte seg for å "erobre" en dame. Så ganske langt. En mann fra fortiden kurtiserte meg i 6 måneder før det ble noe, og etterpå ghostet han meg. Anonymkode: d2c65...8e4 Her å Anonymkode: 3333e...616
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #17 Skrevet 10. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Overordnet er jeg åpen for et forhold, men jakter ikke aktivt og er ikke på desperat leting etter en partner. Treffer jeg en hyggelig fyr som pirrer interessen min så vil jeg bli bedre kjent for å finne ut om vi har kjemi og noe å bygge videre på. Jeg trenger ikke flere sexpartnere, men jeg vil absolutt ha sex med han her, men også noe mer kanskje 😇 Jeg har vel lyst til at han skal vise meg at han vil noe, og hva han vil. Anonymkode: 90276...1c0 Så du ønsker at han skal vise hva han vil, uten at du skal vise hva du vil? Anonymkode: a509f...35b 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #18 Skrevet 10. juni 2023 Veldig langt. Jeg lurte en dame jeg ikke var forelsket i inn i forhold, kun for å ha fri tilgang på sex med henne Anonymkode: 8ba74...808 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #19 Skrevet 10. juni 2023 Så langt som nødvendig. Anonymkode: 068b9...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #20 Skrevet 10. juni 2023 Ts her. Jeg er ikke fremmed for uønsket oppmerksomhet fra menn, og jeg melker aldri den type oppmerksomhet. Vil vi ulike ting så sier jeg fra med en gang jeg oppdager det. Hvis mannen fortsetter så blir det til mas, og det kan bli irriterende. Ingenting av mine signaler overfor denne mannen tilsier at jeg er ute etter kun sex eller ny platonisk bestevenn. Anonymkode: 90276...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå