AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Skrevet 10. juni 2023 Først var det »hei kan jeg ta med 1/2 stk? « men nå er det »skal ta med 1-2 stk» når jeg har forsj, han er den eneste da fra mine venner som må ha med seg andre, alle mine andre venner kommer bort alene, og aldri spørsmål om å ta med hun eller han. Jeg er vandt med liten forsj der vi bare er 7 til sammen elsn. har dere opplevd venner som aldri kan komme uten å ville drasse med seg flere? I nyttår sist ble det litt klæsj da jeg hadde invitert han til nyttårs middag og sa at han kunne møte venner når vi skulle til byen fordi jeg lager ikke ekstra mat til ukjente folk Anonymkode: 04c0f...db8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Skrevet 10. juni 2023 Hvorfor inviterer du ikke disse folka han har med seg, du har vel blitt såpass kjent med de at de kunne blitt en del av gjengen? Hvilken relasjon har denne kompisen din og de andre kompisene? Handler det om trygghet kanskje, kanskje han ille føler seg så nære de andre, at han vil ha med seg noen han har en nærere relasjon med. Du kan jo bare spørre han evt Anonymkode: b8c73...543
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor inviterer du ikke disse folka han har med seg, du har vel blitt såpass kjent med de at de kunne blitt en del av gjengen? Hvilken relasjon har denne kompisen din og de andre kompisene? Handler det om trygghet kanskje, kanskje han ille føler seg så nære de andre, at han vil ha med seg noen han har en nærere relasjon med. Du kan jo bare spørre han evt Anonymkode: b8c73...543 Det er nye folk hele tiden av og til samme og av og til nye, han kjenner min gjeng så pass godt Anonymkode: 04c0f...db8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 Siden han er en kompis må du jo kunne si til ham at det ikke passer at han tar med tilfeldige folk når du bare har invitert ham. Deretter er det opp til ham om han vil komme eller være sammen med de andre vennene sine. Anonymkode: 77757...367
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Skrevet 10. juni 2023 Hvorfor er det så vanskelig å sette grenser? Det er direkte uhøflig å ta med ukjente "ekstragjester" når man er bedt bort, og det er faktisk bare å si fra at han ikke kan ta med noen. Men du må gjøre det når du inviterer, ellers står de jo brått på døra di. Da blir deg verre. Litt nysgjerrig på hva han sier hvis du sier fra -hva er "klæsj" på nyttårsaften? Anonymkode: 0aa70...370 3
PM75 Skrevet 10. juni 2023 #6 Skrevet 10. juni 2023 Vær tydelig og si nei. Det er bra du satte ned foten på nyttårsaften! Hva bidrar denne vennen med overfor deg? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #7 Skrevet 10. juni 2023 Herlighet, være nå litt raus. Anonymkode: bd99b...407 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #8 Skrevet 10. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er nye folk hele tiden av og til samme og av og til nye, han kjenner min gjeng så pass godt Anonymkode: 04c0f...db8 Er dette en motorsykkelgjeng eller narkotikagjeng? Anonymkode: 5f4d8...880
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #9 Skrevet 10. juni 2023 Sikkert Hells Angels Anonymkode: 62b99...f95
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #10 Skrevet 10. juni 2023 Jeg trodde det var helt innafor å ta med folk på vorspiel. Man fester jo for å møte nye folk, hvorfor ikke starte på vorspiel? Nyttårsmiddag er selvsagt noe helt annet. Eller en annen rolig kveld. Men vorspiel? Anonymkode: be675...43e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #11 Skrevet 10. juni 2023 Vorspiel er vel oftest uten mat. Og hyggelig at han inkluderer andre. Dessverre ikke alle som får invitasjoner. Anonymkode: 6389b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #12 Skrevet 10. juni 2023 Du trenger jo ikke å invitere vedkommende, om du irriterer deg over at han stadig skal ta med seg flere venner. Riktignok litt vanskelig å ta med seg en 1/2 venn. Anonymkode: e737f...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå